Dvadesetčetverogodišnji motociklist iz Pule lakše je ozlijeđen u prometnoj nesreći koja se prošle srijede dogodila na raskrižju Galijotske i Sisplaca u Puli. Nesreća se dogodila kada je 56-godišnjak upravljajući Škodom pulskih oznaka oduzeo prednost prolaska motociklu Yamaha.
Posljednja je to u nizu prometnih nesreća i treća u zadnjih desetak dana koje su se dogodile na istom mjestu - na raskrižju Ulice Veruda s ulicama Sisplac i Galijotskom iznad Uljanikovog stadiona. Sve one ukazuju na to da je ovo postala jedna od najkritičnijih prometnih točaka Verude i Stoje.
Svakodnevni svjedoci prizora prometnih nesreća ili vrlo "čupavih" situacija na tom mjestu groze se ove teme te smatraju da bi se trebalo što prije pronaći rješenje. Ono čemu su Puljani zaposleni u okolici raskrižja imali prigodu učestalo prisustvovati neizbrisiv je trag za mnoge, pogotovo kada prisustvuju nesrećama s težim posljedicama.
"Ovdje je cesta ravna i svi voze brže, barem malo brže od dozvoljenog. Usto je dosta nepregledno iz jednog smjera i nije čudno što dolazi do nesreća. Mali kružni tok, vjerujem, riješio bi ovaj problem jer bi svi sudionici prometa prije njega morali usporiti", kaže nam Ivan Bilić koji iz obližnje mesnice svakodnevno vidi kritične situacije na tom raskrižju.
Neprilagođena brzina na četverotračnoj Ulici Veruda opasnost je za sve sudionike u prometu - posebno pješake na pješačkim prijelazima na raskrižju. Kada se tome pridodaju nepotrebna i nesigurna uključivanja u promet iz dvije ulice, onda su nesreće neizbježne.
Prometne nesreće na jednom te istom mjestu ne prolaze nezapaženo niti u odgovornim institucijama, međutim čini se prema izvješćima da je uzrok prebrza vožnja sudionika nesreća i nedovoljna pažnja onih koji ih izazivaju uključivanjem u promet "glavne" ulice.
"Iskreno, nismo imali ništa prema planu činiti na toj lokaciji, ali nesreće nam govore da bismo trebali poduzeti korake kojima bismo vratili sigurnost. Iz zadnjih izvješća vidi se da većinom u nesrećama sudjeluju motociklisti zbog prevelike brzine te ostali prilikom neopreznog uključivanja u promet sudionika iz sporednih ulica. Stoga ćemo nešto trebati učiniti nakon što s policijom vidimo koji su glavni uzroci takvog stanja i kojom su brzinom sudionici nesreća vozili", rekao je Damir Prhat, pročelnik gradskog Upravnog odjela za komunalni sustav i imovinu.
Ukoliko se već smatra da do nesreća dolazi zbog prebrze vožnje, puno veće od dozvoljenog, onda bi na lokaciji češće trebala boraviti policija koja bi svojim prisustvom, pa i kažnjavanjem, zasigurno utjecala na sigurnost prometovanja raskrižjem. (Goran ROJNIĆ)
VIŠE U TISKANOM IZDANJU.