Majice i marame za ulaz u vodnjansku crkvu sv. Blaža u cetvrtak su u prostorijama Grada službeno prezentirali gradonacelnik Klaudio Vitasovic i direktorica vodnjanske Turisticke zajednice Morena Smoljan Makragic.
Odjeca s logom Grada i TZ-a od srijede se prodaje u TZ-u, a uskoro ce biti postavljen štand na Župnom trgu pa ce se osim majica i marama u blizini crkve moci kupiti i drugi suveniri, najavila je Smoljan Makragic. Odjeca je jednostavna i izradena od kvalitetnih materijala, a TZ je zasad narucio 100 majica i 100 marama.
- Odjeca je u prvom redu namijenjena posjetu crkvi, ali je i suvenir iz Vodnjana za sve posjetitelje. Nadam se da više nitko tko dode posjetiti crkvu i vidjeti relikvije nece naici na zatvorena vrata, rekao je Vitasovic pohvalivši inicijativu TZ-a.
Kako su rekli, nadaju se da ce se Vodnjan na taj nacin riješiti negativnog publiciteta, a usto je ucinjen novi korak k približavanju sakralne baštine posjetiteljima.
Putokazi se postavljaju na više lokacija na potezu od crkve do TZ-a, gdje se zasad jedino mogu kupiti majice. Bijela, jednostavna odjeca je tek pocetak, istaknuo je Vitasovic, a ako bude interesa posjetitelja, izradivat ce se i u drugim bojama. (P. LUKEŽ)
"Ulaznica" za crkvu, ali i suvenir
U uredu Turisticke zajednice u cetvrtak su prodane i prve majice za u crkvu - kako saznajemo od Smoljan Makragic, kupili su ih slovenski turisti, doduše, ne zato da bi bili prigodno odjeveni za ulazak u crkvu, vec im se majica dopala kao uspomena iz Vodnjana.
- Tijekom dana strani turisti cesto su pitali u uredu TZ-a cemu služi ta odjeca te može li se kupiti, no zasad nismo imali direktnih upita od turista da bi kupili majice ili marame radi ulaska u crkvu, kaže Smoljan Makragic.
Prica o vodnjanskim majicama za u crkvu podigla je prilicnu medijsku halabuku, a Smoljan Makragic smo upitali odakle uopce inicijativa.
- Došla sam na tu ideju jer mi je to bilo najlogicnije rješenje da i turisti, koji se iz bilo kojeg razloga nisu uspjeli adekvatno odjenuti za ulazak u crkvu, imaju u blizini rješenje za taj problem, kaže i dodaje da nije ocekivala da ce štampanje i prodaja majica i marama izazvati toliki publicitet, no kaže i da je vrlo zadovoljna pozitivnim medijskim odjekom.