Prodaja skutera: Dominacija Piaggia

Desetljeće uspjeha - piaggio beverly
Desetljeće uspjeha - piaggio beverly

Najprodavaniji model skutera na hrvatskom tržištu u prvih osam mjeseci 2012. godini je baotian BT 50, a ostatak top 10 modela čine poznatije europske i azijske marke. Zanimljivo, nakon baotiana, sljedećih 5 mjesta zauzimaju modeli Piaggio Grupe, iza kojih slijede dva kymco modela od 50 "kubika", a na začelju se nalaze dva najprodavanija Yamaha modela.

Zanimljivo je da kada se zbroje rezultati svih talijanskih skutera na Top 10 ljestvici, dolazi se do brojke od 955 komada što je u odnosu na ukupno 1.858 komada s ljestvice naprodavanijih više od 50 posto. U snažnoj dominaciji Piaggio Grupe, pogotovo je impresivan rezultat modela beverly, koji je s ukupno prodanim količinama verzija 300 i 350 drugi najprodavaniji model na tržištu.

K tome, kad pogledamo ljestvicu najprodavanijih, osim Yamahinog X-Maxa, beverly je jedini skuter zapremine veće od 50 "kubika" koji, logično, imaju i znatno više cijene. Vratimo li se opet beverlyu, podaci govore kako sam drži 30 posto tržišta skutera iznad 50 "kubika", što znači da je ove godine gotovo svaki treći prodani skuter iznad 50 ccm u Hrvatskoj bio piaggio beverly.

Nakon više od desetljeća uspjeha na tržištu i  više od 300 tisuća prodanih primjeraka, piaggio beverly i dalje je predvodnik po pitanju vrhunske tehnologije, završne obrade i stila. Beverly se oduvijek ponosio performansama, sigurnošću i jedinstvenim izgledom te je svojim vrlinama sasvim opravdao ugled skutera koji dominira tržištem od pojavljivanja 2001. godini.

Elegantne linije novog piaggia beverly proizašle su iz pomno odabranih elemenata prenesenih u novi dizajn koji i dalje podsjeća na dotadašnji uspjeh beverlyja. Pokreće ga novi agregat Quasar 300 s elektronskim ubrizgavanjem čije performanse jamče žustru gradsku vožnju te sigurna i udobna putovanja van grada. Sljedeće godine redizajnirani model upotpunjen je sport touring verzijom.

Beverly sport touring predstavljen je s agresivnijim izgledom, sportskim detaljima i novim jednocilindričnim, četverotaktnim pogonskim agregatom 350. Riječ je o tehnološki najsuvremenijem pogonskom agregatu Piaggio Grupe osmišljenom kako bi pružio performanse u rangu pogonskog agregata s 400 ccm uz kompaktnost i malu težinu usporedivu s agregatom od 300 ccm.

Prvi put na skuteru je ugrađen je ABS/ASR sustav koji aktivnu sigurnost dovodi na još višu razinu. Ako je suditi po interesu tržišta i uspjehu ovog Piaggio skutera, trenutna akcijska cijena od 33.900 kuna za model 300 je dodatni pozivi za njegovu nabavku. (K. T.)


Podijeli: Facebook Twiter