Prodaja privatnog smještaja veća za 22 posto

Ilustracija (M. S.)
Ilustracija (M. S.)

Putnička agencija Uniline koncem sezone bilježili rast prodaje u privatnom smještaju od 21,8 posto u odnosu na prošlogodišnje isto razdoblje. Najviše je aranžmana prodano u Istri i na Kvarneru, iako je značajan porast u odnosu na protekle sezone ostvaren i diljem južnog Jadrana i otoka srednjeg Jadrana.

Kao i do sada, i ove sezone najpopularnije destinacije bile su Poreč, Umag, Pula, Crikvenica, Krk, Pag, Mali Lošinj. S druge strane, Trogir, Čiovo, Brač i okolica Dubrovnika "knjiže" rast od sedam do 36 posto u odnosu na lani, priopćili su iz Unilinea.

Početak sezone bio je, doduše, slabiji u odnosu na prošlu godinu kada se činilo da će lipanj i početak srpnja biti pokazatelji nešto lošije sezone. Razlog tome treba tražiti u promjeni navika turista koji sve kasnije koriste godišnje odmore, ali i održavanju svjetskih sportskih manifestacija u to vrijeme. Ipak, od sredine srpnja pa do danas popunjenost je rapidno rasla, uz značajnu popunjenost rujna. 

"Sve navedeno govori u prilog tome da privatni smještaj ima potencijal da se pretvori u pobjednika i komparativnu prednost hrvatskog turizma. Privatni smještaj čini više od polovice ukupnih smještajnih kapaciteta u Hrvatskoj", piše u priopćenju koje potpisuje Kristijan Gržetić, voditelj odjela korporativnih komunikacija u Unilineu. (M. VERMEZOVIĆ IVANOVIĆ)

 

   

 


Podijeli: Facebook Twiter