Prodaja WC papira vjesnik Božica

Isteklo je pravo korištenja fotografije
Isteklo je pravo korištenja fotografije

Prema izvještajima britanskih trgovaca, glavni vjesnik Božica nisu ukrasne lampice, nego troslojni WC papir, cija prodaja u vrijeme blagdana znatno poraste.

Podaci iz britanskih trgovina pokazuju da prodaja troslojnog toaletnog papira u prosincu konstantno raste jer obitelji žele impresionirati rodbinu i druge drage goste koji im dolaze za vrijeme blagdana.

Britanci uz luksuzni WC papir u vecim kolicinama kupuju kavu i caj Earl Grey, i to uglavnom skuplje proizvode u luksuznim pakiranjima.

Kako izvještava britanski prodajni lanac Sainsbury's, prodaja luksuznog WC papira cinila je 24 posto prodaje toaletnog papira u studenom, dok se pocetkom prosinca popela na 35 posto.

Potraga za filtar kavom takoder je porasla, i to u prva dva tjedna prosinca za cak 20 posto. Iz drugih trgovina izvještaju da je potražnja za kavom porasla 42 posto, a za aparatima za filtar kavu 35 posto.


Podijeli: Facebook Twiter