Uljepšavanje svakodnevice za djecu smještenu u Dječjem domu Pula započelo je donacijom proizvoda tvrtki Procter&Gamble i Lidl Hrvatska te posjetom dizajnerice interijera Mirjane Mikulec čiji će tim sudjelovati u uređenju prostora. Dječji dom Pula drugi je, od četiri, dječja doma u Hrvatskoj u kojemu se prostor već priprema za uređenje i opremanje u sklopu zajedničke humanitarne kampanje tvrtki Procter&Gamble i Lidl Hrvatska – Reci DA! U dogovoru s Davorka Belošević, ravnateljicom Dječjeg doma Pula u kojemu boravi oko 50-tero djece, uređivat će se prostor koji se koristi kao poludnevni boravak.
Prostor prilagoditi ritmu djece
- U Dječjem domu Pula trudimo se djeci omogućiti što bolje uvjete odrastanja, no puno toga ne uspijevamo napraviti bez pomoći izvana. Humanitarna kampanja "Reci DA!" pomoći će nam da opremimo prostor kojeg djeca koriste kao poludnevni boravak. Želja nam je da što više djece koristi ovaj prostor kako bi uz pomoć naših djelatnika svladavali školske obveze i sudjelovali u slobodnim aktivnostima, a pri tome i dalje ostaju u obitelji. Mi smo im na raspolaganju koliko je potrebno pa je zato i prostor potrebno prilagoditi užurbanom dnevnom ritmu djece koja će ga koristiti, izjavila je ravnateljica Dječjeg doma Pula Davorka Belošević.
Osim obilaska prostora koji će se uređivati, predstavnici tvrtki P&G i Lidl Hrvatska su prilikom posjeta Domu donirali i proizvode za njegu tijela i kose, proizvode za njegu rublja te prehrambene proizvode svojih tvrtki. Iz Lidla je u Dom stigla zaliha mliječnih proizvoda Pilos, dok je P&G djecu, među kojima su većina tinejdžerske dobi, darivao proizvodima Gillette, Gillette Venus, Old Spice te Pantene.
Prostor koji će se opremati obišla je i dizajnerica interijera Mirjana Mikulec koja će sa svojim timom suradnika sudjelovati u uređenju dječjih domova. Već tijekom razgledavanja prostora su uočene brojne prilike za uređenje i uljepšavanje dječje svakodnevice, kao i prijedlozi za uređenje.
- Veliko mi je zadovoljstvo što sudjelujem u "Reci DA". Emocionalni angažman svih nas puno je veći, čak i veći od zahvata koji su potrebni da se djeci omogući ugodnije odrastanje. Zato ćemo se potruditi i njih uključiti u cijeli postupak te poslušati dječje ideje jer ovaj prostor djeca trebaju smatrati domom. Sada smo na samom početku projekta na kojemu ćemo raditi cijelo ljeto i veselimo se slikama koje će pokazati što smo učinili za djecu, izjavila je Mikulec.
Osim doma u Puli, u prvom valu kampanje uređivat će se i domovi u Osijeku, Splitu i Zagrebu. Iz P&G-a ističu da su potrebe svakog doma drugačije zbog čega će im tijekom kampanje pristupati individualno te će poslušati želje korisnika.
Poticanje pozitivnih promjena
- Veselimo se promjenama i unapređenjima koje donosimo i vjerujemo da ćemo vidjeti sretne osmijehe na licima djece smještene u domovima. Kampanja "Reci DA!" je u proteklih godinu dana potaknula mnoge pozitivne promjene, a pred nama je u narednom periodu opremanje i uljepšavanje svakodnevice u 14 dječjih domova u Hrvatskoj, izjavila je marketing menadžerica tvrtke P&G Antonija Svirčić, dok se voditeljica odnosa s javnošću Lidla Hrvatska Lana Jugo nadovezala da su sve svoje snage u posljednja dva mjeseca usmjerili na potporu kampanji.
- Pomažemo brojne humanitarne projekte, no ovaj nam je od iznimne važnosti. Uljepšavanje svakodnevice djeci smještenoj u domovima i potpora njihovom ugodnijem odrastanju prilika su da pokažemo koliko smo osviješteni i koliko shvaćamo trenutak u kojemu je potrebno iskazati svoju humanost. Djeca u domovima trebaju našu pomoć i kampanja "Reci DA!" je način da svi pomognemo, zaključili su iz Lidla.
Humanitarna akcija "Reci DA"
Humanitarna akcija "Reci DA" u svim trgovinama Lidla trajala je do kraja lipnja. Drugi val kampanje započet će u rujnu, a kupci se u akciju mogu uključiti kupnjom bilo kojeg proizvoda tvrtke P&G, te na taj način doprinijeti prikupljanju sredstava za uljepšavanje svakodnevice u dječjim domovima. Kampanju podržava i Ministarstvo socijalne politike i mladih koje će, zajedno s ravnateljima domova, koordinirati potrebe i uređenje domova u skladu sa sredstvima prikupljenima do kraja lipnja. U 14 dječjih domova/centara za pružanje usluga u zajednici kojima je osnivač Republika Hrvatska smješteno je 464 djece. (G. ROJNIĆ)