Prijava na natječaj za posao ubačena u poštanski sandučić u Puli 21. veljače stigla je u Fažanu tek 5. ožujka! Kako kaže naš čitatelj, radi se o običnoj omotnici koju je poslala njegova kći, a zašto je na tako kratkoj relaciji putovala čak 13 dana nije mu jasno.
Omotnica je na odredište ipak stigla neotvorena, kaže on, dodajući da bi brže stigla i da ju je "puž prenosio". Objašnjenje je, navodi, pokušao zatražiti u pulskoj poslovnici Hrvatske pošte, no tamo, veli, nije dobio ni pojašnjenje ni ispriku.
Upit o ovom slučaju uputili smo Uredu za korporativne komunikacije Hrvatske pošte koji su nam odgovorili da su pokušali istražiti što se dogodilo i zbog čega je pošiljka kasnila. No, ističu da je pravi razlog u ovom slučaju teško ustanoviti jer je moguće da je omotnica "zapela" u samom poštanskom sandučiću, u sortirnici pošte ili pak u poštanskom pretincu koji koristi primatelj, tvrtka kojoj je pošiljka upućena.
Po saznanjima koja imaju, nisu zabilježeni zastoji u poštanskom prometu na tom području u navedenom razdoblju, ističu u Hrvatskoj pošti.
Navode da se po njihovim statistikama 95 posto pošiljki isporuči u roku od četiri radna dana, uključujući i dan slanja. Preporučuju svima koji šalju važne pošiljke, poput prijava na natječaje, da ih šalju preporučeno s povratnicom, ne bi li imali dokaz o vremenu i mjestu slanja, te da novac šalju kao vrijednosno pismo.
Također, dodaju, ovakve reklamacije treba uputiti na e-adresu [email protected] ili pozvati besplatni broj telefona kontaktnog centra Hrvatske pošte 0800/303-304 te će onda Pošta korisniku izdati i službeno obrazloženje. (P. LUKEŽ)