Prihodi Facebooka porasli zbog mobilnog oglašavanja

Isteklo je pravo korištenja fotografije
Isteklo je pravo korištenja fotografije

Prihodi internetske društvene mreže Facebook skočili su u prvom ovogodišnjem tromjesečju za 72 posto, što se ponajviše zahvaljuje snažnom rastu mobilnog oglašavanja.

Ukupni prihodi Facebooka u prvom su tromjesečju dosegnuli 2,5 milijardi dolara, od kojih je čak 59 posto ostvareno od mobilnog oglašavanja, nasuprot 30 posto u istom razdoblju prošle godine, pokazalo je u srijedu objavljeno poslovno izvješće vodeće globalne društvene mreže. Istodobno je neto dobit dosegnula 642 milijuna dolara, odnosno 25 centi po dionici, u usporedbi s 219 milijuna dolara, ili devet centi po dionici u istom lanjskom razdoblju. Nakon što se isključe određene stavke, neto dobit iznosila je 34 centa po dionici. "Oni imaju prave proizvode za ono što oglašivači traže i to se očituje u ovim poslovnim rezultatima", kaže analitičar tvrtke JMP Securities Ronald Josey.

Među glavnim motorima rasta prihoda i jačanja Facebookovih dionica u proteklih godinu dana izdvaja se usluga direktnog injektiranja plaćenih marketinških poruka u kanale primanja vijesti i sadržaja za korisnike. Riječ je oglasima koji su savršeno prilagođeni manjim zaslonima na pametnim telefonima i drugim mobilnim uređajima.

Ukupan broj mjesečnih aktivnih korisnika te društvene mreže krajem ožujka dosegnuo je 1,28 milijardi, od kojih njih nešto više od milijarde pristupaju Facebooku putem svojih mobilnih uređaja kao što su pametni telefoni i tableti. Dionice Facebooka ojačale su gotovo 3 posto, na 63,05 dolara, nakon objave poslovnih rezultata. U posljednjih godinu dana cijena im je više nego udvostručena, ali je ipak za 13 posto niža u usporedbi sa 72,59 dolara, koliko je iznosila sredinom ožujka. (Hina)


Podijeli: Facebook Twiter