Prestižna nagrada Istrien Magazinu

Otvorenje izložbe Tome Gerića u labinskoj galeriji
Otvorenje izložbe Tome Gerića u labinskoj galeriji

Časopis Istrien Magazin koji izlazi jedanput godišnje osvojio je u Beču prestižnu marketinšku nagradu za turistička izdanja T.A.I. Werbe Grand Prix 2017. Časopis već niz godina izlazi u sklopu marketinških aktivnosti Turističke zajednice Istarske županije koja se tako našla u probranom društvu izdanja tvrtki i destinacija poput Österreich Werbung, Kitzbühel Tourismus, Robinson Club, Austrian Airlines, Allgäu Tourismus i drugih. Konkurencija je bila žestoka: na ovaj ugledni natječaj, koji se održava duže od 30 godina, pristiglo je više od 250 kreativnih projekata.

Istrien Magazin (www.istrienmagazin.at) izdaje dr. Wolfgang Neuhuber i njegova agencija A.R.T. Redaktions Team u suradnji s grafičkom dizajnericom i autoricom Karin Hauenstein-Schnurrer.

- Pažljivo osmišljen, s fotografijama visoke kakvoće, priznatih autora fotografije, ovaj je časopis postao važan promidžbeni veleposlanik istarskog turizma. Velika vrijednost Istrien Magazina leži prije svega u njegovim višestrukim mogućnostima učinkovitog oglašavanja. Tiskano izdanje časopisa, koji je dostupan i preko interneta, izvrsno prihvaćaju krajnji korisnici koje želimo dovesti na godišnji odmor u Istru, kao i turistički djelatnici i turoperatori. Ovo je izvrsno sredstvo za održavanje djelotvornog odnosa s javnošću na njemačkom tržištu, koji je značajno pridonio novoj slici životnog stila Istre i, slijedom toga, velikom broju rezervacija, kaže Denis Ivošević, direktor istarskog TZ-a.

Upravo uspješni odnosi s javnošću, ističe Ivošević, poduprti snažnim aktivnostima na društvenim mrežama vrlo su važni za opstanak u sve žešćoj globalnoj turističkoj konkurenciji. "Još u ožujku ove godine na najvećem turističkom sajmu na svijetu, berlinskom ITB-u, turistički su novinari i redakcije iz Njemačke, Austrije i Švicarske treći put za redom odabrali agenciju za odnose s javnošću ART RedaktionsTeam, koja godinama osmišljava uspješne tiskovno-promidžbene kampanje za istarski TZ, među prvih deset turističkih agencija za odnose s javnošću na njemačkom govornom području", kaže Ivošević. (D. PALIBRK)


Podijeli: Facebook Twiter