Prestiž je imati Hyundaijev equus

Isteklo je pravo korištenja fotografije
Isteklo je pravo korištenja fotografije

Hyundai je odlucio agresivno uci na tržište luksuznih automobila i pritom, cini se, ne bira sredstva.

Namjera korejskog proizvodaca bila je svoj najluksuzniji model u ponudi, novi equus, distribuirati putem standardnog ovlaštenog prodajnog lanca u SAD-u, medutim proizvodac iz Seoula predomislio se i odlucio se za individualni pristup, kakvog se ne bi posramio ni Rolls Royce.

Hyundai ce, naime, za demonstraciju Equusa izucene specijaliste u prodaji slati ondje gdje i kada kupac to poželi po programu "Vaše vrijeme, vaše mjesto". No to nije sve.

Korejski proizvodac želi da kupovina equusa bude najprestižniji doživljaj u automobilskoj industriji pa vlasnik svoj automobil nece morati ni voziti na servis, vec ce po njega doci Hyundaijev tehnicar, te mu, za vrijeme dok je equus na servisu, na korištenje ustupiti kupe Genesis.

Jesmo li spomenuli da vlasnici servis ugovaraju putem Applevog iPada koji besplatno dobivaju umjesto servisne knjižice?

I sve to za 50-ak tisuca americkih dolara, odnosno 270-ak tisuca kuna prema aktualnom tecaju. Prava šteta što equus, zasad, još nije dostupan na europskom tržištu.


Podijeli: Facebook Twiter