Putujete li često, onda su vam vjerojatno Trip Advisor ili neki drugi slični portali poput Holidaychecka ili Zoovera smjernica u kojim hotelima je poželjno odsjedati, gdje ćete dobro jesti, dobro se provesti ili otići na izlet.
Naime, upravo ovi portali uz pomoć komentara svojih gostiju rangiraju i nagrađuju određene objekte te im time daju snažnu reklamu.
A danas se internetu vjeruje više nego bilo kojoj drugoj reklami. Da je upravo Trip Advisor mnogima u Istri donio veliku popularnost među gostima, čak iz Kanade i SAD-a svjedoči buzetski hotel Vela Vrata.
- Većinom imamo goste iz Njemačke, Švicarske i Velike Britanije, ali imamo i Amerikanaca, Kanađana i Australaca koji se u velikim postotku vode komentarima na Trip Advisoru. Slobodno možemo reći da smo uz pomoć preporuka gostiju s tog portala dobili velik broj gostiju, kaže nam Andrea Sladilo iz ovog malog butique hotela.
Veliku popularnost zahvaljujući Trip Advisoru stekao je i adrenalinski park u Glavanima kraj Barbana koji je već dvije godine zaredom najbolje ocjenjena atrakcija na Poluotoku.
- Zahvaljujući preporuci ovog portala primijetili smo da nam dolazi velik broj gostiju, i to iz dalekih zemalja poput Koreje, Nepala ili pak Izraela. Čak smo imali grupu gostiju iz Kuvajta koji su bili Postojnskoj jami i onda su izrazili želju da dođu upravo kod nas.
Stoga ove godine nismo ni puno ulagali u oglašavanje drugim kanalima jer nam 90 posto gostiju dolazi putem interneta, kaže nam jedan od vlasnika parka, koji je otvoren cijele godine, Nevenko Bulić.
Inače, ovaj je park od otvaranja prije tri godine do sad posjetilo između 12 i 13 tisuća gostiju. Samo ove godine imali su dvostruko više posjetitelja nego lani. (B. BAN)
CIJELI TEKST PROČITAJTE U TISKANOM IZDANJU.