Možda su visoke ljetne temperature koje su prošli tjedan zadesile istarski poluotok, pa tako i medulinsku rivu, krive što je dio turističkih djelatnika u tom najturističkijem mjestu na jugu Istre uistinu neljubazan. Gotovo da se tog jutra za vrijeme naše turističke patrole, i to usred turističke sezone, nije moglo vidjeti osmjeha na njihovim licima.
Čast izuzecima, prije svega ugostiteljima koji spremno dočekuju svoje goste na novoj rivi i nude im stolice na svojim terasama. Ipak, samo par metara iznad njih, uz samo more gdje se prodaju brodski izleti, priča je drugačija. Očito i temperature. Jedna mlada djevojka koja prodaje turističke izlete ne samo da vas neće sačekati s osmjehom na licu, nego će vas neljubaznim gestama istog trena otjerati sa svog štanda. I to novinare. Kako li se tek provedu drugi gosti koji dođu pitati za izlete?
Nije ova mlada turistička djelatnica jedina koja je u Medulinu pokazala neljubaznost, bilo ih je još. A upravo je ljubaznost ono što će zadržati nekog gosta u destinaciji i dati preporuku drugima. Šteta da to dio turističkih djelatnika još uvijek nije naučio.
- Nažalost, najbolji nam kadar odlazi u inozemstvo. To nam nedostaje. I naši su obučeni konobari otišli vani. A ljubaznost je jako bitna. Mi smo ti koje gosti gledaju i preko nas doživljavaju čitavo mjesto. Svojim ponašanjem i izgledom prezentiramo destinaciju, pojasnila nam je medulinska ugostiteljica Jana Filipović koja drži restoran na samoj rivi.
Kada je netko ljubazan, sve ostale manjkavosti manje se vide. A njih Medulin, kao i većina turističkih mjesta ima. Međutim, počnimo od dobrih strana koje hvale svi, pa tako i turistički radnici. Novouređena riva pravi je biser mjesta. Šetnica s nizom terasa uistinu je nezaobilazno mjesto na koje svatko tko ovdje ljetuje treba doći.
Ono na čemu definitivno treba poraditi je turistička ponuda koja je po cijelom mjestu ista - štandovi s perajama, šugamanima, kupaćima, dihalicama, maskama i luftićima. Druge ponude gotovo da i nema. Isto tako, namjera je Općine bila da na cijeloj šetnici bude unificirana urbana oprema na koju se već sada lijepe reklame ugostitelja i trgovaca što narušava estetiku terasa. I bez toga se može proći.(Barbara BAN)
VIŠE PROČITAJTE U TISKANOM IZDANJU