Glumac Vid Balog bio je puna tri sata fantastican u ulozi Švejka - najpoznatijeg literarnog vojnika na svijetu, a režijski i dramaturški neinventivna predstava zagrebackog gradskog kazališta Komedija trajala je puno više nego predugo.
Najkraci je to rezime sinocnjeg pulskog gostovanja Hašekovog "Dobrog vojaka Švejka" u režiji Damira Loncara, koji zajedno s Dagmar Ruljancic potpisuje i dramaturgiju.
Pulski INK ponovno je bio pun. Sudeci prema pljesku onih koji su ostali (nekolicina posjetitelja s predstave je otišla prije kraja) "Dobri vojak Švejk" publici se svidio.
No, svejedno, zagrebacka Komedija je svoju publiku, a tako je bilo i s pulskom - prevarila. Jer, najava iz knjižica predstave o trajanju od "oko 2 sata i 30 minuta sa stankom" u stvarnosti se pretvara u puna tri sata. Cak koju minutu više. Ukratko: neuspjeli psihološki trik. Možda pali u Zagrebu, gdje predstava pocinje u 19.30 sati, no u Puli su još uvijek u laži kratke noge.
No krenimo od pocetka. Jedinu vrijednost Komedijinom "Švejku" daje Vid Balog. Od pocetka do kraja vrhunska je njegova interpretacija Hašekove "službene budale".
Pri tome ni u jednom trenutku ne ulazi u karikiranje, što se ne može reci za vecinu iz velike regimente ostalih uloga ostvarenih u ansamblu. Tu je pak previše humora koji se gradi na kao slucajnom padanju i pijenju.
Medutim, Damir Loncar, kao glumac u ulozi vojnog ordinarija Feldkurata Otta Katza, gradi jedan od najboljih prizora u predstavi. Jednako tako i svaka scena u kojoj se pojavljuje briljantni Dražen Cucek - a nažalost nema ih puno - pravo je kazališno slavlje.
Ivo Knezovic autor je mobilne scenografije predstave u kojoj se prizori izmjenjuju u rotirajucim sobiccima. Živopisni su kostimi Mirjane Zagorec, a ritmicnu glazbu koja prati izmjenu scena skladao je Dinko Appelt.