Predstavljen vizualni identitet 56. Pule

Isteklo je pravo korištenja fotografije
Isteklo je pravo korištenja fotografije

- Vizualni identitet 56. festivala igranog filma u Puli ove je godine usmjeren na povezanost filmskog festivala i Puljana. Zato smo za plakate odabrali pulske vizure koje ne nalaze svoje mjesto na razglednicama, a koje svi Puljani jako dobro prepoznaju. Plakati na kojima glavnu ulogu ima Arena bit ce postavljeni diljem Hrvatske jer je amfiteatar prepoznatljiv pulski brend, kazao je Dražen Tomic iz studija grafickog dizajna Kadar d.o.o., koji potpisuje ovogodišnji vizualni identitet festivala na jucerašnjoj konferenciji za novinare Pula Film Festivala održanoj u hotelu Histria.

Osim Tomica dizajnersko rješenje potpisuje i Karolina Prymaka, a na plakatima su glavni akteri kvartovi Vidikovac i Stoja, te gradska palaca na Forumu i neizbježna Arena. Ela Poljarevic, koordinatorica zabavnog programa festivala, najavila je koncerte koji ce pratiti festivalska zbivanja.

- Nakon otvaranja festivala 18. srpnja u 22.30 sati ce na pulskom Forumu svi oni koji nisu u Areni moci pogledati i poslušati koncert istarskog glazbenika Franka Krajcara i njegovog benda. Dan kasnije akcija se seli na terasu Circola Zajednice Talijana gdje ce u 23 sata nastupiti grupa Lollobrigida. Nastavljamo s koncertima u Circolu nastupom Groovesurfersa 20., zatim Stampeda 21. i grupe E.N.I. 22. srpnja u 23 sata. Pripremamo i koncert iznenadenja na pulskom Forumu 23. srpnja u 23 sata, a dan nakon u istom terminu ce na terasi Circola koncertirati grupa Prijatelji, kazala je Poljarevic i napomenula da su koncerti u Circolu otvoreni za javnost, no da je broj posjetitelja ogranicen.


Podijeli: Facebook Twiter