Predstavljen ovogodišnji komunikacijski koncept 64. Pulskog filmskog festivala

Autorski dvojac Sonde Jelena Fiškuš i Sean Poropat ispred novih oglasa  (Dejan ŠTIFANIĆ)
Autorski dvojac Sonde Jelena Fiškuš i Sean Poropat ispred novih oglasa (Dejan ŠTIFANIĆ)

Ovogodišnji komunikacijski koncept 64. Pulskog filmskog festivala, 128 dana prije njegova početka, jučer su u foajeu Kina Valli predstavili njegovi autori Jelena Fiškuš i Sean Poropat iz porečkog kreativnog studija Sonda, koja šestu godinu za redom osmišljava vizualni identitet ovog festivala.
 
Uz već ustaljene žute kružiće koji simboliziraju otvoreno nebo, ovogodišnje vizualno rješenje, kako je pojasnila Jelena Fiškuš, pronalazi polazište u činjenici da je pulska Arena najveće kino pod zvijezdama, čime je doživljaj filma i emocija koje on prenosi intenzivniji.
 
- Doživljaj u Areni puno je veći nego pred malim ekranima. Najveći ekran, veličine 19,1 X 8,9 metara, simbol je druženja i velikih emocija. U kampanji svaka oglasna površina (standardni, jumbo plakat, ili informativne ploče na autobusnim stanicama i gradskim autobusima), prenosi tek fragment slike, koja će se u potpunosti otvoriti tek na otvorenju festivala u Areni, pojasnio je Sondin autorski dvojac.
 
Formati različitih oglasnih površina odabrani su kao alat koji gledatelju sugeriraju veličinu velikog filmskog ekrana, pa tako na klasičnom oglasu (70 x100 centimetara) ispisane poruke "Ljubav X 243", "Napetost X 243" ili "Strast X 243" sugeriraju da je dotični oglas 243 puta manji od velikog platna u Areni, odnosno da je potrebno nanizati 243 takvih oglasa da bi se vizualizirala veličina velikog ekrana u Areni.
 
- A što će se dogoditi kada se slika jednom otvori u potpunosti, a to je moguće samo na ekranu u Areni, za to pričekajmo otvorenje samog festivala. Tada će se vidjeti u čemu je tajna. 
Dođite na filmski festival po sto posto emocija, istaknula je Jelena Fiškuš. Prva primjena novog komunikacijskog koncepta počela je jučer putem informativnih ploča na Pulaprometovim autobusima i stajalištima.
 
Jučerašnjem predstavljanju vizualnog identiteta prisustvovali su, osim ravnateljice Javne ustanove Pula Film Festivala Gordane Restović i njenih suradnika, i županijski pročelnik za kulturu Vladimir Torbica, direktorica pulske Turističke zajednice Sanja Cinkopan Korotaj i direktor Pulaprometa Igor Škatar.
(Z. ANGELESKI)
 

Podijeli: Facebook Twiter