Predstavljen Mini Countryman

Isteklo je pravo korištenja fotografije
Isteklo je pravo korištenja fotografije

Nakon što su na internetu osvanule prve fotografije novog Minijevog crossovera, britanski proizvodac odlucio je i prije predvidenog vremena baciti karte na stol.

Countryman nije samo prvi britanski crossover, on je prvi Minijev automobil s integralnim pogonom i dva para vrata te prvi model iz Oxforda duži od cetiri metra. Unatoc svemu tome, u osnovi je ipak rijec o još jednom Miniju kojem je povišeno odstojanje od tla i dodan pogon na sva cetiri kotaca, a dijeli platformu s ostalim Cooperima, kao i motore i mjenjace.

Elementi interijera takoder su preneseni s ostalih Minijevih modela, a novitet je tek sustav centralne tracnice koja se proteže do stražnjih sjedala i omogucava putnicima da na nju stave, primjerice, pepeljaru, držac caša, audiouredaj ili pak pokoji pretinac.



Countryman ce standardno dolaziti s cetiri zasebna sjedala, no uz doplatu ce biti dostupna i stražnja klupa s tri zasebna sjedala. Ova varijabilnost, neovisno pomicanje sjedala naprijed-natrag, kao i njihovo zasebno preklapanje omogucavat ce vlasnicima podešavanje svakog sjedala u nekoliko varijanti, a vozilo ce omogucavati od 350 do 1.170 litara prtljažne zapremnine.

Minijev crossover u prodaji ce se pojaviti najesen, a nudit ce pet poznatih motora – tri benzinca i dva dizelaša u rasponu od 87 KS osnovnog Mini One D do 185 KS 1.6-litrenog twin-scroll turbopunjenog cetverocilindricnog benzinca s direktnim ubrizgavanjem iz Coppera S. Svi ce modeli biti opremljeni sustavom start-stop koji osigurava nižu emisiju CO2 i nižu potrošnju, šesterobrzinski rucni mjenjac bit ce standardan na svim modelima, dok ce šesterobrzinski automatski mjenjac biti dostupan uz doplatu na benzinskim modelima.



Kako se i ocekivalo, Countryman ce koristiti prednji pogon, dok ce najsnažnija dizelska i benzinska verzija biti opremljene elektronski kontroliranim integralnim prijenosom s elektrohidraulicnim diferencijalom.

U uobicajenim uvjetima sustav ce rasporedivati okretni moment u omjeru 50:50 na prednju, odnosno stražnju osovinu, dok ce u ekstremnim situacijama biti sposoban do 100 posto okretnog momenta prenijeti na prednju ili stražnju osovinu.

Službeno predstavljanje Countrymana, koji se tako nece zvati na pojedinim tržištima, najavljeno je za pocetak ožujka na autosalonu u Ženevi.


Podijeli: Facebook Twiter