Predstavljen Dok-ingov Topless XD

Isteklo je pravo korištenja fotografije
Isteklo je pravo korištenja fotografije

Sve su dvojbe razrješene: Dok-ing, hrvatska tvrtka inace specijalizirana za proizvodnju globalno rasprostranjenih strojeva za razminiravanje, cija je popularnost naglo narasla nakon što je proljetos u Ženevi predstavila prototip elektromobila XD, sklopila je ugovor s kineskim partnerima tako da se serijska proizvodnja ocekuje za manje od dvije godine, na proljece 2012.!

Buduci da je, naime, otvorenje Arene, još jednog zagrebackog megashopping centra, iskorišteno za promociju prototipa Topless, kabrio verzije XD-a, moglo se saznati i da je Dok-ing sklopio ugovor s Lenovom, jednim od najvecih svjetskih proizvodaca osobnih racunala. Iako se sama suradnja vezuje s hrvatskom ispostavom kineskog informatickog diva, a usmjerena je na suradnju u ugradnji opreme i osmišljavanje sucelja automobila, sasvim je jasno da jedan takav ugovor nije mogao proci bez dopuštenja iz samog sjedišta u Pekingu.



Naime, kako je bilo nemoguce složiti posao tako da XD bude u cijelosti hrvatski proizvod, krenulo se u potragu za partnerima koji ne samo da ce omoguciti serijsku proizvodnju XD-a, nego ce osigurati njegovu globalnu prodaju. S obzirom pak na to da je suradnja postignuta s jednom od najmocnijih svjetskih kompanija uopce - što Lenovo nakon preuzimanja PC odjela IBM-a nedvojbeno jest - konacno bismo mogli ugledati jedan bazno hrvatski proizvod na svjetskoj sceni.



Sam XD Topless je kabrio verzija popularnog elektromobila. Pogon je isti - dva elektromotora po 45 kW, a ono što ga dodatno istice je još bogatija, doradenija i luksuznija unutrašnjost. Težina mu je nešto smanjena od izvornih 900 kilograma a kako se najavljuje - kada dode u serijsku proizvodnju autonomija bi mu mogla biti i do 250 kilometara.

Dok ing takoder istice da ce se prvi primjerak klasicnog XD-a u prodaji pojaviti prvog dana ljeta, 21. lipnja 2012. godine po cijeni koja bi se okvirno mogla kretati u zoni 200 tisuca kuna. Iako djeluje mnogo, XD je ne samo luksuzan, nego i vrlo temperamentan automobil: ubrzanje do 100 km/h mu je 7,7 sekunda, maksimalna brzina 130 km/h a najveci okretni moment cak 300 Nm.


Podijeli: Facebook Twiter