Predstave iznimne vizualne snage

Isteklo je pravo korištenja fotografije
Isteklo je pravo korištenja fotografije

Brojna je publika, unatoc hladnoci, prisustvovala pretposljednjoj veceri ovogodišnjeg izdanja savicentskog Festivala plesa i neverbalnog kazališta. Prva je na rasporedu u sugestivnom i pitoresknom ambijentu Kaštela bila francuska predstave "Popcorn machine" u izvedbi Cie My!Laika.

Gipki, nevjerojatno spretni i spektakularni izvodaci koji su zadivili svojim plesnim, a i cirkusnim akrobacijama su Philinne Dahlmann, Elske van Gelder, Salvatore Frasca i Eva Ordonez Benedetto, dok režiju potpisuje My!Laika and Florent Bergal.

Ono što plijeni pozornost jest iznimna vizualna snaga, simbioza kazališne igre s cirkusnim elementima, modernim plesom, interpoliranje triju vremenskih dimenzija, kao i njihovo razdvajanje.

Predstava je dobila nagradu Jeunes Talents the Cirque Europe 2010., a kompanija nagradu "Mirabilia Fossano" za najbolju mladu kompaniju.

U Art centru uslijedila je, takoder pred brojnom publikom, sastavljenom i od brojnih kazališnih znalaca, izvedba predstave "Roberta, Roberta", autorskog tandema Roberta Milevoj i Matija Debeljuh.

Koreografkinja i izvodacica je Roberta Milevoj, a za popratni video, koji je na trenutke koprotagonist, zatim protagonist, pa ponovno koprotagonist predstave, zaslužan je Matija Debeljuh. Dramaturg je Sandro Siljan, dizajner svjetla Dario Družeta i asistent koreografa Tomislav Feller.

Roberta Milevoj, podržana videoprojekcijama, iznosi pred publiku autobiografski trenutak u kojem je nužno nanovo ispitati i ispisati vlastito tijelo da bi mogla nastaviti plesati. To je na neki nacin i ab ovo osobna evolucija i rekonstrukcija, individualni razvoj i rast.

Roberta je koreografkinja, ali i metaforicka pripovjedacica koja traži, medu ostalim, i srecu, što je zorno inkorporiranjem pjesme "Felicita'", koju su osamdesetih godina izvodili Al Bano Carrisi i Romina Power, a tijekom izvedbe ove predstave, na trenutke je izgledalo kao da pjeva Romina Power. (Vanesa BEGIC; snimio Manuel ANGELINI)


Podijeli: Facebook Twiter