U redakciju nam se javio jedan Puljanin koji nam je ispričao da je kupio četiri karte za događaj koji se danas trebao održati u dvorani Doma sportova Mate Parlov, predstavu "Maša i Medvjed" u izvedbi Moskovskog teatra. "Kupio sam četiri karte po sto kuna svaka no kada sam doznao da je predstava otkazana otišao sam do kioska na Giardine 1, gdje su karte prodavali putem ticketshopa, da mi vrate novac. Tamo je uslijedio šok kada mi je djevojka na blagajni rekla da mi novac ne može vratiti jer nemam račun za karte", ispričao nam je jučer čitatelj i dodao kako mu nije jasno zašto je trebao čuvati račun kada nije mogao znati da će predstava biti otkazana i kako mu nije jasno da originalne karte, koje imaju i pečate, nisu dovoljne za povrat novca.
No, provjerom na stranicama predstave stoji obavijest organizatora turneje Bodysense j.d.o.o. da su kazališne predstave "Maša i Medvjed", koje su planirane u Puli, Rijeci i Poreču, otkazane radi loše predprodaje ulaznica te mole da se na prodajnim mjestima obustavi daljnja prodaja ulaznica. Na stranicama također stoji i obavijest ticketshop.hr u kojem točno piše da se "povrat ulaznica ostvaruje na prodajnom mjestu gdje su ulaznice kupljene, dok će se online kupcima povrat izvršiti direktno na kreditnu karticu s koje je izvršeno plaćanje". Ispada da je problem oko povrata karta zakomplicirala sama djelatnica koje je tada radila na blagajni. Naš sugovornik se, kaže, za pomoć obratio i Društvu za zaštitu potrošača Istre, koje mu je obećalo pomoći, a on je sam rekao da će ponovno otići na prodajno mjesto i zatražiti svoja prava. (B. P.)