Površnosti suvremenog života

Isteklo je pravo korištenja fotografije
Isteklo je pravo korištenja fotografije

Ljubavni trokuti, pa cak i cetverokuti, i sve moguce kombinacije, glavna su preokupacija predstave "Triko", duhovite farse o vezama i površnosti suvremenog društva autora Milana Jesiha, koju je na 11. medunarodnom festivalu komornog teatra Zlatni lav u Umagu izvelo Slovensko ljudsko gledališce iz Celja. Publika se dobro nasmijala, ispratila ih je dugim aplauzom, ali ocijenila ih je sa samo 3,89, što je do sada najniža ocjena.

Glavne su uloge, a odigrali su cak 20-ak likova, imali Anica Kumer, Barbara Medvešcek, Bojan Umek i David Ceh. Prikazali su fragmente iz svakodnevnog života, ljubavnike i ljubavnice, izljeve strasti, žene i muževe koji su tražili svoje supružnike kod susjeda/prijatelja, njihove odnose, a sve se to jako brzo odvijalo i mijenjalo.

Glumci su vrlo spretno ulazili iz jedne u drugu rolu, igrali su dinamicno, trcali i bezbroj puta promijenili kostime. Svoje su ljubavne avanture dovodili do komicnih situacija koje su mogle izazvati nesretne završetke, ali svi su to ipak na kraju izbjegli. Nit poveznicu svih scena i likova "Trikoa" cine ljubav i seksualnost, a površni odnosi medu likovima orude su kritike suvremenog svijeta.

Režiju je potpisao Luka Martin Škof, tekst je dramaturški obradila Urška Brodar, scenograf je Miha Knific, kostimografkinja Nadja Bedjanic, dok je autor glazbe Matej Koncan Kleemar. Martin Škof predstavnik je mlade generacije, roden 1982., koji je za ovu predstavu nagraden za režiju lani u prosincu na festivalu komornog kazališta u Ptuju, dok je za glumu nagradu dobila Anica Kumer.

"Triko" je jucer na okruglom stolu dobio komplimente i cestitke od clanova žirija, koji su istaknuli da su se jako dobro zabavili. Prof. dr. Sibila Petlevski izrazila je svoje veselje iz dramaturške pozicije, koju je u "Trikou" okarakterizirala kao dobro napravljen posao. "Triko" je specifican i po jezicnoj dimenziji, jer je obuhvatio niz razlicitih izricaja. Mani Gotovac rekla je da se odlicno nasmijala, što joj se u kazalištu rijetko dogada. Treci clan žirija Miran Hajoš ustvrdio je da su glumci od prvog trena ušli u problem, bez uvoda, a furiozan tempo trajao je do kraja. "Izuzetno je teško uci punom snagom u toliko uloga. Bili su to za mene predivnih sat i 20 minuta", zakljucio je Hajoš.


Podijeli: Facebook Twiter