Potrošači najviše pritužbi imaju na trgovinu

Isteklo je pravo korištenja fotografije
Isteklo je pravo korištenja fotografije

Savjetovalište za zaštitu potrošača za područje Istarske, Primorsko-goranske i Ličko-senjske županije, evidencije o broju pruženih savjeta, naputaka i informacija vodi prema ciljanom području zaštite potrošača i prema načinu komunikacije na koji je neki savjet pružen.

Kako saznajemo od voditeljice pulskog savjetovališta Hane Jurić, u protekloj su godini pružili ukupno 4.050 savjeta.

Od toga je broja, najviše savjeta pruženo putem telefona (1.896), zatim osobnim dolaskom u Savjetovalište (902) te 901 putem Centralnog informacijskog sustava za zaštitu potrošača (CISZP) koje se nalazi na stranicama savjetovališta. Putem faksa pruženo je 49 informacija, putem elektroničke pošte 280, a obične pošta 22 savjeta.

Što se tiče područja zaštite, potrošači su najviše pritužbi imali na područje trgovine - u toj je sferi zaprimljeno čak 1.527 upita. Slijede javne usluge s 1.212 pritužbi, a zatim i financijske usluge sa 451 upitom. Iz ostalih područja pruženo je 860 usluga. (B. PETROVIĆ)

VIŠE U TISKANOM IZDANJU


Podijeli: Facebook Twiter