Poslovni uzlet grada Poreča za lokalne poduzetnike

Isteklo je pravo korištenja fotografije
Isteklo je pravo korištenja fotografije

Pod naslovom "Poslovni uzlet grada Poreča" u Teatrinu porečke Zajednice Talijana, započele su edukacije u organizaciji Poslovnog dnevnika, a u suradnji Grada Poreča, Istarske županije i Istarske razvojne agencije. Besplatni edukativni sadržaji namijenjeni su poduzetnicima, obrtnicima, vlasnicima OPG-a, ali i svima onima koji usavršavanje poslovnih znanja i vještina smatraju temeljem dugoročnog uspjeha.

Nesporna je važnost brendiranja

Događaj je otvorila porečka dogradonačelnica Nadija Štifanić Dobrilović, a potom su uslijedila višesatna predavanja. Kroz radionicu pod nazivom Brendiranje proizvoda, Karlo Stojčević iz agencije Red Point ukazao je na važnost brendiranja kao jednog od temeljnih alata za stvaranje prednosti u odnosu na konkurenciju i dopiranje do krajnjih kupaca. Drugu radionicu na temu "Poslovno pregovaranje" vodio je Nikola Nikšić iz Konter savjetovanja koji je prisutne upoznato s efikasnim taktikama i dinamičnim strategijama pregovaranja: kako dogovoriti povoljnije uvjete kod dobavljača, kako uvjeriti klijente u kvalitetu svojih proizvoda, te kako pridobiti i zadržati kupce. O uspješnom izvanuredskom poslovanju, uz pomoć Cloud usluga, govorio je Krešimir Jusup iz HT-a.

S obzirom da su mala i srednja poduzeća pokretačka snaga hrvatskog gospodarstva upravo su se besplatne edukacije diljem zemlje pokazale kao jedan od ključnih elemenata razvoja malog i srednjeg poduzetništva. Primjerice polaznici prošlogodišnjih radionica u Poreču su imali priliku usvojiti neke od najvažnijih vještina modernog poslovanja poput efikasnog upravljanja digitalnim tehnologijama i isticanja jedinstvenih karakteristika proizvoda, dok ovogodišnja četvrta sezona "Poslovnog uzleta" donosi najnovije informacije i savjete za unapređenje poslovnih procesa.

Napredovati u svom daljnjem radu

Sudionici su imali priliku i sami razmijeniti iskustva, steći nova poznanstva i ostvariti poslovne kontakte. Kroz organizaciju besplatnih edukacija na razne teme poput marketinga, financija, EU fondova, poduzetništva i slično. Poslovni dnevnik i dosad je  pomagao u rastu i obrazovanju svih zainteresiranih subjekata, a tijekom provedbe svih dosadašnjih projekata, kroz njih je prošlo gotovo devet tisuća poduzetnika, obrtnika, OPG-a, i ostalih nositelja gospodarstva. Sam projekt propagira rast, razvoj i nagrađivanje uspješnosti, a samim time utječe na percepciju o investicijama, ulaganjima i ideji poduzetništva u Hrvatskoj, te pokazuje da je i u izazovnim tržišnim okolnostima moguće biti uspješan, raditi i napredovati. Poslovni dnevnik stoga ne služi samo kao kanal prijenosa informacija o poduzetničkoj politici gradova i županija, već i široj poslovnoj zajednici plasira informacije o poduzetništvu na lokalnoj razini, te doista ozbiljno postaje servis za razne poduzetničke teme, što je bio i sam krajnji cilj. Porečki poduzetnici to su shvatili, a u Teatrinu mnogi i pokazali kako ne žele stagnirati, već zaista napredovati u svome daljnjem radu. (Ivan GRGAT)


Podijeli: Facebook Twiter