Siječanj je kupcima POS stanova u Šijani donio svojevrsno otrježnjenje. Kako je protekao prvi mjesec od useljenja pokušali smo saznati iz prve ruke, od vlasnika novih stambenih kvadrata.
- Sada smo u razdoblju takozvanih porođajnih muka, nedostataka ima, no sveukupno smo zadovoljni, barem većina onih s kojima komuniciram i dogovaram rješavanje određenih problema, rekao nam je predstavnik stanara jedne POS zgrade Darko Sever.
Sever kaže da se stanari uglavnom žale i traže popravak na stolariji, odnosno na probleme oko vode i sanitarija. Sve su to sitni nedostaci, ponovio je, poput puštanja vode u vodokotliću ili nedovoljno zabrtvljenih prozora. No kao možda najveći problem oko kupnje POS stana, Sever je istaknuo ugovore koje su morali potpisati s Gradom Pulom i Agencijom.
- Morali smo potpisati dva ugovora. Jedan za kupnju stana, a drugi za kupnju parkirnog mjesta. To se moglo izbjeći. Problem je u tome što mnogi nisu znali da će biti dva ugovora jer u Poreznoj upravi ne naplaćuju porez na prvu nekretninu, no budući da su sastavljena dva ugovora, na kupnju parkirnog mjesta smo morali platiti porez, veli nam Sever i otkriva da je on, primjerice, platio porez na 50 tisuća kuna koliko košta njegovo parkirno mjesto. Neki su prošli gore, nastavio je, jer pojedina parkirna mjesta koštaju i po 70 tisuća kuna.
Od pojedinih stanara druge POS zgrade doznajemo da kvaliteta "nije neka", odnosno da su dobili onoliko koliko su platili. Aludirao je pritom na nisku cijenu kvadrata od nešto više od 800 eura, kazavši da su zbog toga korišteni jeftiniji materijali, najjeftinije sanitarije te da će za dvije do tri godine cijela zgrada otići kvragu, a cijena kvadrata biti 500-tinjak eura. (N. SOFTIĆ; snimio M. ANGELINI)
VIŠE O OVOJ TEMI ČITAJTE U TISKANOM IZDANJU.