Poreckoj Sondi ugledno priznanje

Isteklo je pravo korištenja fotografije
Isteklo je pravo korištenja fotografije

Studio Sonda iz Poreca dobitnik je broncanog odlicja Brends of the world logo award za osmišljavanje identiteta medunarodnog nogometnog turnira Istria Winter Cup, koji su narucile turisticke zajednice okupljene u klasteru Umag-Novigrad-Buje-Brtonigla.

Brands of the world je jedna je najopsežnijih internetskih stranica posvecenih brendiranju. Njen strucni žiri nagraduje najbolje radove na podrucju brendiranja i dizajna logotipa u nekoliko kategorija, a Studio Sonda i klaster sjeverozapadne Istre nagradeni su u kategoriji sporta.

- Upravo je iz cinjenice da se turnir, kako mu i samo ime kaže, održava zimi, proizašla ideja za rješenje koje vizualno spaja karakteristican uzorak nogometne lopte s, opet karakteristicnim, zimskim uzorkom pahulje ili kristala.

Pored zanimljivog znaka/logotipa, najveca vrijednost ovog identiteta pokazala se u njegovoj širokoj i vizualno atraktivnoj primjeni, istice Tina Erman, dizajnerica Studija Sonda.

Zamjenica direktorice TZ-a Novigrada Michelle Babic, uz cestitke kreativcima iz porecke Sonde na još jednoj vrijednoj nagradi, izrazila je posebno zadovoljstvo što je ovoga puta ona stigla za brendiranje sportsko-turistickog proizvoda ciji je suorganizator novigradski TZ.

Identitet je dobilo godišnje natjecanje za prvoligaške ekipe iz Hrvatske i svijeta, koje se pripremaju za nastavak sezone, organizirano na podrucju Umaga i Novigrada.

- Istria Winter Cup medunarodni je nogometni turnir koji je vec na svojim pocecima dobio pohvale i priznanja za organizacijski i sportski segment, a sada eto dobiva priznanje i za onaj marketinški, do kojega nam je takoder posebno stalo. Iz tog smo se razloga i odlucili za suradnju na ovom projektu upravo sa Studijom Sonda, provjerenim i dokazanim partnerom s kojim vec dugo suradujemo, veli Babic.


Podijeli: Facebook Twiter