Studio Sonda iz Poreca dobitnik je broncanog odlicja Brends of the world logo award za osmišljavanje identiteta medunarodnog nogometnog turnira Istria Winter Cup, koji su narucile turisticke zajednice okupljene u klasteru Umag-Novigrad-Buje-Brtonigla.
Brands of the world je jedna je najopsežnijih internetskih stranica posvecenih brendiranju. Njen strucni žiri nagraduje najbolje radove na podrucju brendiranja i dizajna logotipa u nekoliko kategorija, a Studio Sonda i klaster sjeverozapadne Istre nagradeni su u kategoriji sporta.
- Upravo je iz cinjenice da se turnir, kako mu i samo ime kaže, održava zimi, proizašla ideja za rješenje koje vizualno spaja karakteristican uzorak nogometne lopte s, opet karakteristicnim, zimskim uzorkom pahulje ili kristala.
Pored zanimljivog znaka/logotipa, najveca vrijednost ovog identiteta pokazala se u njegovoj širokoj i vizualno atraktivnoj primjeni, istice Tina Erman, dizajnerica Studija Sonda.
Zamjenica direktorice TZ-a Novigrada Michelle Babic, uz cestitke kreativcima iz porecke Sonde na još jednoj vrijednoj nagradi, izrazila je posebno zadovoljstvo što je ovoga puta ona stigla za brendiranje sportsko-turistickog proizvoda ciji je suorganizator novigradski TZ.
Identitet je dobilo godišnje natjecanje za prvoligaške ekipe iz Hrvatske i svijeta, koje se pripremaju za nastavak sezone, organizirano na podrucju Umaga i Novigrada.
- Istria Winter Cup medunarodni je nogometni turnir koji je vec na svojim pocecima dobio pohvale i priznanja za organizacijski i sportski segment, a sada eto dobiva priznanje i za onaj marketinški, do kojega nam je takoder posebno stalo. Iz tog smo se razloga i odlucili za suradnju na ovom projektu upravo sa Studijom Sonda, provjerenim i dokazanim partnerom s kojim vec dugo suradujemo, veli Babic.