Dizajnerski Studio Sonda nastavlja uspješno sudjelovanje na medunarodnim natjecajima: netom su dobili nagradu za iznimno postignuce (Outstanding Achievement Award) americkog strucnog casopisa "HOW Design", i to za prošlogodišnji plakat poreckog Festivala procitanih knjiga Booktiga.
Radi se o najvecem priznanju u toj kategoriji, a Sonda ga je izborila u konkurenciji 166 postera iz citavog svijeta. Kriteriji za ocjenjivanje bili su: kvaliteta komunikacije, vizualizacija ostvarenja cilja narucitelja, originalnost, zamjetljivost rada i vizualna/estetska vrijednost.
Za prošlogodišnju Booktigu Sonda se dosjetila festival procitanih knjiga reklamirati "procitanim plakatima".
Kreativna reciklaža sastojala se od prebojavanja plakata za Booktigu koji su im ostali neiskorišteni od godine prije, a preko prebojanih dijelova rukom su, a ne kompjuterskom tipografijom, pisane poruke i informacije.
"Od ovog se rada jednostavno osjecam dobro. Iskren je i zato je super", komentirao je clan žirija Tim Smith, vlasnik americkog studija dizajna koji suraduje s Appleom, BMW-om, Tiffanyjem…
Sondin projekt za Booktigu porecke Gradske knjižnice predstavljen je u travanjskom broju casopisa "HOW", zajedno s 292 nagradena rada iz cijelog svijeta, u razlicitim kategorijama.