Agencija Think! Social Media, posvećena turističkom marketingu, organizira simpozije u gradovima diljem svijeta, pod imenom "Social Media Tourism Symposium", a među konkurentima za mjesto održavanja prvog europskog social media kongresa, koji će se odvijati 9. i 10. travnja 2014., našao se i Poreč, s lokalnim organizatorom hotelima Laguna Poreč.
Grad u kojem će se ovaj simpozij održati glasovanjem će odabrati korisnici Facebooka, a hoteli, agencije i ostale turističke organizacije upoznat će mogućnosti društvenih mreža poput Facebooka i Twittera u turističkom marketingu, s ciljem unaprjeđenja ponude i privlačenja većeg broja gostiju. Da je riječ o vrlo kvalitetnoj konferenciji svjedoči podatak o 110 sudionika koliko je okupila zadnja, održana 2010. godine u američkom Loudoun Countyju.
U konkurenciji je devet europskih destinacija, a uz Poreč tu su Belfast (Irska), Otztal (Austrija), Oostende, Leuven i Kortrijk (Belgija), Rovaniemi (Finska), Mougins (Francuska) i Zürich (Švicarska). Glasovanje traje do 22. studenoga. Klikom na link facebook.com/SoMeTourism otvorit će se službena stranica simpozija, na kojoj je moguće glasovati. (K. TADIJIĆ)