Svoj devedeseti rođendan legendarna rovinjska pića - Amaro, Pelinkovac - te čokoladni liker i liker od jaja, dočekala su u novom ruhu. Njihov novi vizualni identitet rezultat je višemjesečnog rada obitelji Latinović, vlasnika Tvornice likera Darna i grafičkog studija MAKE iz Poreča. Upravo lansiranje novih linija boca i etiketa, koje se u mogu nabaviti u trgovačkim centrima, ali i butiku likera Darna, kupce naviknute na jednu ambalažu, mogla bi zbuniti?
Originalna receptura još iz 1925.
- Ne, apsolutno. Riječ je o originalnoj recepturi i dakako našoj velikoj ljubavi prema proizvodnji, koja je započeta davne 1925. godine od strane prvog vlasnika Giorgia Benussija, iz Rovinja. U zadnjih dvadeset godina, našim preuzimanjem tvornice od Darne obavljene su neke promjene, kako u izgledu boca, tako i u redizajnu etiketa. Ipak, činilo nam se da tako duboke godine proizvodnje zaslužuju i atraktivnije obilježavanje rođendanskog slavlja, pa lani, onako obiteljski, krećemo u novu vizualnu avantura, veli nam mr. Katerina Latinović, enologinja i vlasnica Darne.
I krenulo se. Lansiranjem nove linije boca i etiketa za često nagrađivane proizvode, čiju perjanicu u četverolistu Amaro, Ovo i Čoko liker, te Pelinkovac, čini upravo potonji tekući biser Rovinja, započela je i nova era rovinjske Tvornice likera.
Dobar proizvod se prodaje
Enologinja Latinović ističe i veliku povezanost Rovinja i Darne, koja se naglašava i etiketom i grbom Rovinja uz naziv proizvoda. Super, jer dobar proizvod prodaje i destinaciju. I obrnuto. A "darnini" su proizvodi - Čokoladni liker, liker od jaja i Amaro, još 2013. godine "preplivali" Veliku baru i od tada se nalaze i na policama trgovačkih lanaca Las Vegasa, a uskoro će im se pridružiti i vodeći proizvod Pelinkovac, nosilac proizvodnje i zasigurno najveći tekući ambasador Rovinja u svijetu. (N. ORLOVIĆ RADIĆ)