Nakon tjedan dana sanacije takozvanog pulskog "zlatnog kilometra" (dio obilaznice od kružnog toka prema Valmadama), u nedjelju je cesta otvorena za promet u punom profilu.
Prestala je vrijediti privremena regulacija prometa koja je branila promet iz Šijane prema Verudeli, i koja je bila na snazi proteklih tjedan dana.
Sanacija prometnice obavljena je zbog pohabanog asfalta na tom dijelu obilaznice, a za što je svojevremeno, kada se postavljao, plaćeno nevjerojatnih 39 milijuna kuna. Sanaciju lošeg asfalta platila je tvrtka Ceste, a obavljena je prema izvedbenom projektu Građevinskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu.
Nedostaci na toj dionici utvrđeni su ni godinu dana nakon što je proširen taj dio obilaznice. Utvrđena su odstupanja u takozvanoj hvatljivosti, i oko tog su se problema dugo vodile polemike. Pitanje je bilo što je to uzrokovalo lošu hvatljivost, a bilo je i pitanje u kojoj je dužini doista potrebna sanacija.
Sanacija se, također, čekala dugo jer je izvođač radova, Ceste d.o.o., predlagao sanaciju tek 200-tinjak metara oko kružnog toka, na što Grad nije pristao već je tražio da to bude kompletna dionica. Na koncu je tako dogovoreno i trošak sanacije snose Ceste, i to upravo zbog utvrđenih odstupanja. Grad Pula tako izvođaču radova nije platio posljednju ratu od oko tri milijuna kuna koliko, procjenjuje se, košta sadašnja sanacija. (N. SOFTIĆ)