Popović: Zlatna kuna priznanje je svim Maistrinim zaposlenicima

Valentina Ljubešić prekinula presicu (N. O. R.)
Valentina Ljubešić prekinula presicu (N. O. R.)

Turistička tvrtka Maistra iz Rovinja proglašena je najboljom velikom hrvatskom tvrtkom po izboru Hrvatske gospodarske komore te joj je u ponedjeljak navečer dodijeljena nagrada "Zlatna kuna".

Tomislav Popović iz uprave rovinjske Maistre kazao je da će ova nagrada pomoći kompaniji da nastavi tamo gdje je stala, a to je sada već desetogodišnji kontinuirani rast. 

Jedni od vodećih

- Priznanje je to svim Maistrinim zaposlenicima koji predano rade i postižu izvrsne poslovne rezultate. Veseli nas činjenica da zajednica prepoznaje višegodišnja Adrisova ulaganja u turizam, našu poslovnu izvrsnost i ustrajavanje da, zajedno s Gradom, stvorimo najpoželjnije turističko odredište u nas, rekao je Tomislav Popović, članu Uprave Adris grupe i predsjednik Uprave Maistre.

Inače, istaknimo i da je Maistra jedna od vodećih turističkih kompanija u zemlji te čini jednu od strateških poslovnih jedinica Adris grupe. Sveukupno raspolaže s 11 hotela, osam turističkih naselja i šest kampova u Rovinju i Vrsaru kapaciteta većeg od 35 tisuća kreveta što predstavlja oko šest posto turističkih ostvarenja Hrvatske i više od 16 posto turističkih ostvarenja Istre. Prošlu je godinu kompanija zaključila s 950 milijuna kuna prihoda i 3,13 milijuna noćenja.

Dosadašnje investicije u iznosu od tri milijardi kuna svrstale su Maistrine hotele u sam vrh hrvatske premium ponude po cijenama i zadovoljstvu potrošača. Među najvažnija dosadašnja ulaganja ubrajaju se izgradnja hotela s pet zvjezdica, Monte Mulini i Lone, koji su u destinaciju uveli i dva poznata brenda- Leading Hotels of the World i Design Hotels, obnova šetališta, plaže i uvale Lone te obnova Hotela Adriatic, najstarijeg hotela u Rovinju. Također, prošle je godine otvoren i obiteljski Hotel Amarin pod brendom Kinder Hotel te je započela izgradnja novog Hotela Park,u vrijednosti od 600 milijuna kuna, i koji je proglašen strateškim ulaganjem za Hrvatsku. 

Bogatiji gosti

- U narednom trogodišnjem razdoblju planiramo dodatno investirati gotovo dvije milijarde kuna. Cilj je, naime, da više od 90 posto naših smještajnih kapaciteta bude u kategoriji četiri i pet plus zvjezdica, čime želimo privući goste više platežne moći. Osim toga, slijedeće godine planira se početak većeg investicijskog ciklusa u Vrsaru, gdje imamo kampove, turistička naselja i hotel, za što će se u razdoblju od 2017. do 2021. godini izdvojiti oko 450 milijuna kuna. Također, uz ulaganja u Istri, razmatra se i mogućnost ulaganja u druga prestižna odredišta u zemlji, primjerice Zagrebu i Splitu, rekao je Popović. (N. ORLOVIĆ RADIĆ)


Podijeli: Facebook Twiter