?uro Popijac dobit ce u sljedece dvije godine priliku napraviti od Ministarstva gospodarstva ono što je od Vlade tražio proteklih godina, resor koji se doista bavi gospodarstvom, a ne problemima za gospodarstvo. Samo nekoliko dana prije nego što je premijerka Jadranka Kosor potvrdila njegovo imenovanje, Popijac je na okruglom stolu Hrvatskih izvoznika upozorio da željezare i brodogradnja nisu gospodarstvo, vec problemi za gospodarstvo koje ih placa.
"Trebamo ministra koji ce se zaista baviti onim dijelom gospodarstva koje vuce ovo društvo naprijed", zatražio je nedavno Popijac, objašnjavajuci da se ministar gospodarstva treba baviti najboljima, a ne samo rješavati najvece hrvatske probleme, što je cinio njegov prethodnik Damir Polancec. Ipak, prvi zadaci novog ministra gospodarstva bit ce vezani baš za te probleme, drugi krug privatizacije brodogradnje i raskidanje ugovora sa Zlomrexom te preuzimanje splitske željezare da bi se ponovno, nakon mjeseci zastoja, pokrenula proizvodnja u toj kompaniji.
No, Popijac je kao ravnatelj HUP-a rijetko govorio o tome kako bi on riješio problem brodogradnje i željezare. U kolovozu ove godine on je porucio da HUP nije involviran u proces privatizacije brodogradnje i dodao da analiziranje takvih privatizacijskih procesa i ne spada u djelokrug HUP-ovog rada.
"Jedino što tražimo jest da se riješi brodogradnja i zakrpa ta rupa bez dna", govorio je prije samo cetiri mjeseca Popijac. Kao ministar, brodogradnju više nece moci doživljavati samo kao rupu bez dana. Kao ravnatelju HUP-a bilo mu je lako govoriti o brodogradnji kao teretu za zdravi dio gospodarstva, ali kao ministru bit ce to njegov prvi test, a ocjena ce se donositi i na osnovi toga koliko ce se radnih mjesta spasiti, kako ce zbrinuti višak zaposlenih i naravno u koliko ce se gradova nastaviti proizvoditi brodovi.