Pomerska ACI marina za dva tjedna u novom ruhu

M.MIJOŠEK
M.MIJOŠEK

Pripreme ACI-ja za turističku sezonu u punom su jeku. Nakon "sondiranja" terena i promocije na uglednim sajmovima u zemljama iz kojih dolazi velika većina nautičkih gostiju fokus je bačen na marine. Dotjeruju se, popravlja se i prepravlja na kraju i na moru,  posade se ekipiraju, a sve više je skipera i vlasnika brodova, koji obilaze i uređuju plovila pred, nadamo se, dugo toplo ljeto. Jednostavno, proljetni muving je velik, ali u ACI-jevoj marini u Pomeru nije redovno već izvanredno stanje. Pomer je izgrađen davne 1984. i uskoro će dobiti potpuno novi izgled, jer nije riječ o obnovi starih zgrada, već o izgradnji novih.

Špica je na pragu, posla ima još dosta, ali rok - 1. lipnja, neće biti probijen, obećanje je GP-a Krk. U dvije predsezone, ovoj i prošloj, izgrađen je potpuno novi obalni rub sa šetnicom i sve zgrade na kopnu. Marina neće biti osvježena već novoizgrađena, a krasit će je i novi vizualni identitet koji će ACI postepeno ugraditi u svaku od 22 marine. Domaćin nam je direktor Romeo Cetina, i njegova posada s recepcije predvođena šeficom recepcije Grozdanom Vitez.

- Ova marina, vapila je za rekonstrukcijom, jer od davnih osamdesetih u nju nije puno ulagano, osim u nužne radove, kaže Cetina. Vlastita sredstva za rekonstrukciju marine osigurana su 2014. i ubrzo su započele aktivnosti na primjeni novog vizualnog identiteta. Gosti jako vole ovu marinu, ali bilo je nužno podići nivo usluge. Tako smo 2015. počeli radove koji su trajali do početka nautičke sezone. Vlasnicima smo ponudili da zbog radova mogu privremeno ili trajno preseliti plovilo u neku od bližih ACi marina. Od 241 vlasnika pod ugovorom, samo su nas četiri napustila, a sada dvojica traže povratak, što im nije lako ispuniti, jer za ovu marinu postoji lista čekanja. Na to smo jako ponosni, jer smo uspjeli očuvati dobru atmosferu.

Dojam nije ni luksuz ni mondenost, a nije ni grandioznost, jer zgrade su stisnute između mora i ceste, koja nakon što prođe kroz Pomer završava kao slijepa ulica u obližnjem kampu. Znači, da marina ima "ono nešto"  što nije lako vidjeti na prvi pogled.

- Pa ako su stari Rimljani ovdje gradili svoje ljetnikovce, a unutar naše ograde možete vidjeti rimski zid, onda nije neobično da i ljudi današnjice prepoznaju dobre vibracije, nastavlja Cetina.

Pomer je izgradio imidž obiteljske marine, a to se održava i sad kad život ovdje, u društvu sa strojevima, nije redovan. Ovo nije marina u kojoj se skuplja jet set ili rejseri, ali ovdje imate cijele dijelove pontona gdje su vezani prijatelj do prijatelja ili gdje više članova jedne obitelji ima svoje brodove.

- Odnos naših djelatnika prema gostima je specifičan, jer ne samo da svaku želju gostiju pokušavamo što prije riješiti, već nastojimo preduhitriti, odnosno, spriječiti mogući problem. Zbog toga se ovdje osjećaju kao kod svoje kuće i kad odlaze uvijek kažu - želimo se vratiti kući što prije. Kad ih pitate pa kojoj kući, odgovaraju - pa ovdje u Pomer. (Goran DRENJAK)

OPŠIRNIJE U TISKANOM IZDANJU 18. SVIBNJA


Podijeli: Facebook Twiter