Polovica žena užasava se kupovine odjece

Isteklo je pravo korištenja fotografije
Isteklo je pravo korištenja fotografije

Dobra vijest za sve muškarce koji cekaju ispred kabina za presvlacenje. Gotovo polovica žena ne voli kupovati odjecu. Užasavaju se traženja idealnog komada, presvlacenja i traženja velicine koja im odgovara, otkrilo je novo istraživanje koje je provodio Mintel.

Naime, cak 44 posto žena otkrilo je šokantnu istinu: užasava se šopinga. Odjecu ne vole kupovati jer imaju problema u traženju idealnog komada koji im odgovara stilom, modelom i velicinom. Moderne majke takoder su se požalile da teško pronalaze odgovarajucu odjecu, a cak 47 posto njih koje imaju djecu ispod pet godina izjavilo je kako teško pronalaze trendi i lijepu odjecu koja im pristaje.

Najveca nocna mora ženama pri kupnji je isprobavanje odjece, a vjeruju da je vecina ponude orijentirana na mlade kupce. Cak 27 posto ispitanica požalilo se da ne može pronaci trgovinu koja prodaje modernu i trendi odjecu prilagodenu njihovoj dobi.

"Na tržištu nedostaje odjece za mlade majke i njihov promijenjeni oblik tijela", rekla je Michelle Strutton glasnogovornica Mintela koji je provodio istraživanje.

Ponuda u trgovinama trebala bi sadržavati odjecu za punije žene koja ce biti privlacna i moderna, porucuju istraživaci iz Mintela.

No bez obzira na averziju nekih žena prema kupnji odjece, ocekuje se da ce u 2011. žensko tržište odjece rasti jednako kao i u 2010, bar za dva posto.

Zanimljivo je i da unatoc financijskoj krizi sve više žena kupuje skuplju i kvalitetniju odjecu. Cak 23 posto ispitanica otkrilo je da ce kupiti manje odjece, ali bolje kvalitete, za razliku od 2010, kad je postotak iznosio 13 posto.

U usporedbi s 2010. godinom, sve je više žena koje prije kupovine cijenu robe provjeravaju na online trgovinama. To radi cak petina žena.


Podijeli: Facebook Twiter