Dobra vijest za sve muškarce koji cekaju ispred kabina za presvlacenje. Gotovo polovica žena ne voli kupovati odjecu. Užasavaju se traženja idealnog komada, presvlacenja i traženja velicine koja im odgovara, otkrilo je novo istraživanje koje je provodio Mintel.
Naime, cak 44 posto žena otkrilo je šokantnu istinu: užasava se šopinga. Odjecu ne vole kupovati jer imaju problema u traženju idealnog komada koji im odgovara stilom, modelom i velicinom. Moderne majke takoder su se požalile da teško pronalaze odgovarajucu odjecu, a cak 47 posto njih koje imaju djecu ispod pet godina izjavilo je kako teško pronalaze trendi i lijepu odjecu koja im pristaje.
Najveca nocna mora ženama pri kupnji je isprobavanje odjece, a vjeruju da je vecina ponude orijentirana na mlade kupce. Cak 27 posto ispitanica požalilo se da ne može pronaci trgovinu koja prodaje modernu i trendi odjecu prilagodenu njihovoj dobi.
"Na tržištu nedostaje odjece za mlade majke i njihov promijenjeni oblik tijela", rekla je Michelle Strutton glasnogovornica Mintela koji je provodio istraživanje.
Ponuda u trgovinama trebala bi sadržavati odjecu za punije žene koja ce biti privlacna i moderna, porucuju istraživaci iz Mintela.
No bez obzira na averziju nekih žena prema kupnji odjece, ocekuje se da ce u 2011. žensko tržište odjece rasti jednako kao i u 2010, bar za dva posto.
Zanimljivo je i da unatoc financijskoj krizi sve više žena kupuje skuplju i kvalitetniju odjecu. Cak 23 posto ispitanica otkrilo je da ce kupiti manje odjece, ali bolje kvalitete, za razliku od 2010, kad je postotak iznosio 13 posto.
U usporedbi s 2010. godinom, sve je više žena koje prije kupovine cijenu robe provjeravaju na online trgovinama. To radi cak petina žena.