Pola milijuna kuna za novi istarski slogan

Dosadašnji koncepti: Istra - Zeleni Mediteran
Dosadašnji koncepti: Istra - Zeleni Mediteran

Od danas počinje testiranje novog istarskog slogana i vizualnog identiteta, odnosno krovnog komunikacijskog koncepta u inozemstvu i trajat će do 8. studenoga. Riječ je o takozvanoj Big Ideji istarskog turizma koju provodi županijska Turistička zajednica i koja bi trebala zamijeniti dosadašnji koncept Istra - Zeleni Mediteran. Na inozemnim tržištima, ali i među odabranom hrvatskom javnošću, testirat će se moguća rješenja pod kojim će se Istra u budućnosti reklamirati, i to nekoliko agencija.

Kako obavještavaju u TZ-u Istre, drugi krug međunarodnog natječaja prošle su tvrtke - zagrebački BBDO Zagreb d.o.o.;

frankfurtski Envy Gmbh i zagrebački Envy d.o.o.; porečka Sonda d.o.o. i bečki BRAND TRUST Gmbh; zagrebački Bruketa & Žinić OM d.o.o. te HEADS GROUP srl iz Trevisa.

Od iduće godine

- Sve agencije dostavile su svoje prijedloge komunikacijskih koncepata, a odluka o konačnom odabiru donijet će se tijekom studenoga, dok će izabrana agencija tijekom prosinca izraditi konačni "proizvod",  tj. implementation book i sve tražene elemente propisane javnim pozivom. Novi vizualni identitet počet će se primjenjivati početkom 2017. godine, kaže nam Ana Pibernik iz županijskog TZ-a. Slogan bi se trebao primjenjivati u narednih pet do deset godina.

Ispitivanje će provesti agencija IPSOS, i to na uzorku od 1.200 ispitanika u Njemačkoj, Austriji, Italiji i Velikoj Britaniji.

- Dodatno će se ankete poslati na 250 adresa stručnjaka iz oblasti turizma i marketinga - novinari, sveučilišni profesori, dizajneri, marketinški stručnjaci, blogeri, instagrameri i svi drugi vrsni poznavaoci i prijatelji Istre. Testiraju se slogani, četiri do šest primjera tiskovne kampanje svake predložene komunikacijske kampanje te promotivni video od 30 sekundi. Nakon rezultata testiranja sastat će se povjerenstvo koje će sukladno uvjetima javnog poziva i u njemu propisane jednadžbe za odabir izvršiti odabir krovnog komunikacijskog koncepta za Istru uz eventualne dodatne razgovore s pojedinim agencijama, veli nam Pibernik.

Ponuditeljima koji su bili pozvani na dostavu ponuda u drugoj fazi nadmetanja, a čija ponuda u konačnici neće biti odabrana kao najprikladnija, priznat će se iznos od 35.000 kuna, plus PDV, na ime naknade za sudjelovanje. Inače, izbor novog vizualnog identiteta županijski će TZ koštati maksimalnih 500.000 kuna, plus PDV, a u cijenu ponude moraju biti uračunati svi troškovi koji se odnose na pružanje usluge koja je predmet javnog nadmetanja i neograničena prava korištenja krovnoga komunikacijskoga koncepta.

Motivacija za putovanje

- Turistička zajednica Istarske županije sukladno nalazima i postavkama iz Master plana turizma Istre 2015.-2025. i Strateškog i operativnog marketing plana 2015. - 2020. godine pokrenula je proces izbora krovnog komunikacijskog koncepta Big Idea istarskog turizma. Sam natječaj dosad je proveden u dvije faze - predkvalifikacijski postupak i dostava ponuda. Ponude sa prijedlozima krovnih komunikacijskih koncepata predalo je pet konzorcija agencija, te su neke od njih predložile više od jednog koncepta, veli nam Pibernik.

Da podsjetimo, tijekom ljeta Turistička zajednica Istarske županije pokrenula proces izbora krovnog komunikacijskog koncepta Big Idea istarskog turizma, odnosno izbor ključne ideje, snažnog idejnog koncepta koji će predstavljati okosnicu turističke komunikacije kroz dogledno vremensko razdoblje. Kako tvrde, traže koncept koji će biti održiv, a ujedno i prilagodljiv specifičnim ciljevima istarskog turizma.

U TZ-u pojašnjavaju da su u potrazi za svježim i provokativnim pristupom koji će zadržati pozornost, stimulirati um i izazvati emocije kod ciljane publike.

- Krovni komunikacijski koncept mora biti jednostavan i lako razumljiv. Želimo biti emotivno, psihički, fizički i duhovno povezani sa svojim gostima. Želimo da gost doživi Istru i prije nego što uopće odluči posjetiti je. Stoga, tražimo koncept ključne ideje koji će sadržavati jedinstvenu promotivnu poruku; onaj najvažniji razlog koji će motivirati gosta da posjeti upravo Istru, zaključuju u TZ-u.

Za razvoj privatnog smještaja 200 tisuća kuna

Kroz projekt poticanja privatnog smještaja ISTRA BIKE&BED Istarska županija u ovoj je godini rezervirala ukupno 200 tisuća kuna osiguranih u županijskom proračunu. Upravni odjel

za turizam Istarske županije do sada je prikupio ukupno devet zahtjeva za dodjelu bespovratnih sredstava, a novi projekti koji budu zaprimljeni sufinancirat će se postupno i sukcesivno kako se budu zaprimali i odobravali, do iskorištenja svih predviđenih sredstava. U prvom naletu dodijeljeno je ukupno 50.310 kuna.

Najmanji bespovratni iznos od 733 kune dodijeljen je Moreni Mijolović za objekt Villa Cala. Najveći iznos od 10 tisuća kuna dobili su Giuliano Vojnović za Apartmane Giuliano i Valerija Dešković Mirosav za apartmane Villa San Vito. Sredstva su još odobrena apartmanu Lina 1.925 kuna; Villi Andrea 2.971; apartmanu Henč 8.000; Villi Gasparini 9.300; Casi Margherita 5.320 i apartmanu Milovan Bed&Bike koji je bespovratno dobio 2.059 kuna. (Barbara BAN, D. B. P.)

 


Podijeli: Facebook Twiter