Pedesetosmogodišnji Ante Tešija iz Kaštela kraj Splita poginuo je u teškoj, nesvakidašnjoj prometnoj nesreci na izlazu iz tunela Ucka u smjeru Pazina u utorak u 6.30 sati, izvijestila je Iva Arapovic, zamjenica opcinskog državnog odvjetnika iz Pazina. Prema neslužbenim informacijama, rijec je o osobi s dokumentima Splitsko-dalmatinske županije, a vozilo marke BMW je njemackih oznaka. Na mjestu nesrece potvrdili su nam da je vozac kroz tunel vozio oko 140 kilometara na sat što je zabilježila nadzorna kamera, a takoder je evidentirano da je dvaput pretjecao u tunelu, što je strogo zabranjeno.
Vatrogasci su odmah stigli na mjesto nesrece, izvukli su vozaca iz vozila i položili ga na desnu stranu ceste pokušavši mu pomoci, no nije mu bilo spasa. Vozac je u vozilu bio sam, a neposredno nakon izlaska iz tunela najprije je pokupio signalne stupice te se potom prednjim dijelom zabio u betonsku zaštitnu ogradu ispred naplatnih kucica. Automobil se prednjim dijelom popeo na zaštitni zid.
Iz Bina Istre su priopcili da se vozilo ukljucilo na Istarski ipsilon na cvoru Matulji te da je vec na putu do tunela Ucka njihova ophodarska služba uocila neprimjerenu vožnju tog vozila. Vozilo se, napominju u priopcenju, kretalo izrazito visokom brzinom i pritom sjeklo zavoje.
"Tijekom vožnje kroz tunel Ucka naši dežurni operateri u komandnom
centru, putem nadzornih kamera, takoder su uocili neprimjerenu vožnju.
Vozilo je cak u dva navrata pretjecalo u tunelu, a procijenjena brzina
kretanja bila je preko 140 kilometara na sat, zbog cega su se operateri
baš u tom trenutku spremali prijaviti slucaj policiji. Na izlasku iz
tunela vozilo je uslijed neprilagodene brzine (u zoni izlaska iz tunela
Ucka s istarske strane ogranicenje brzine je 40 kilometara na sat)
udarilo u zaštitni betonski otok naplate cestarine pri cemu je zbog
siline udarca vozac smrtno stradao", navode u Bina Istri.
Iz Bina
Istre napominju da je od puštanja u promet novog naplatnog platoa s
istarske strane tunela Ucka prošlo više od 3,5 milijuna vozila te se
dosad nisu suocili sa slicnim slucajem. Od pocetka 2010. godine do
danas u tunelu Ucka evidentirana su dva prometna incidentna,
ukljucujuci ovu nesrecu. U rujnu 2011. godine, naime, u tunelu se
zapalio autobus koji je ugašen u roku od tri minute. U istom vremenskom
razdoblju, od 2010. godine do danas, kroz tunel je prošlo devet
milijuna vozila. Doznajemo i da je od postavljanja kamera i stroge
kontrole prometa u tunelu znatno smanjen broj prekršaja brzine i
pretjecanja buduci da se gotovo svaki slucaj prijavljuje policiji.
Promet
je tijekom ocevida tekao gotovo nesmetano u oba smjera, tek su ga
djelatnici Bina Istre usporavali na izlasku iz tunela. Traka u kojoj se
dogodila nesreca je zatvorena, a promet je prebacen u drugu traku. (Napisao i snimio Mateo SARDELIN)