Početak turističke godine u plusu

Ilustracija (arhiva)
Ilustracija (arhiva)

Hrvatska turistička zajednica počinje izradu Strateškog marketing plana hrvatskog turizma za razdoblje od 2014. do 2018., odlučeno je danas u Zagrebu na prvoj sjednici Turističkog vijeća Hrvatske turističke zajednice. Usvojena je odluka o raspisivanju otvorenog postupka nabave usluga za njenu izradu, a trebala bi biti izrađena do kraja godine. 

Direktorica HTZ-a Meri Matešić izvijestila je da je aktualno stanje bukinga za Hrvatsku odlično te da se prema trenutnim najavama i prognozama očekuje daljnji rast dolazaka usprkos krizi, i to s njemačkog, nizozemskog, češkog i slovenskog tržišta. Prema prvim podacima sustava turističkih zajednica, u prva tri mjeseca ove godine zabilježen je porast turističkog prometa. Turistički dolasci rasli su za osam posto (402 tisuće), dok su noćenja porasla za čak 15 posto (1,2 milijuna). Zanimljivo je da su pozitivne rezultate zabilježili domaći i strani gosti.

Matešić je također najavila da je krenula i intenzivna promidžbena kampanja na dalekim tržištima u suradnji sa Slovenskom turističkom organizacijom. Organiziraju se, naime, poslovne radionice u kineskim gradovima Šangaju i Guangzhou, a predviđene su za nositelje hrvatske turističke ponude i kineske turističke agencije. (B. B.)


Podijeli: Facebook Twiter