Počelo natjecanje u rješavanju poslovnih slučajeva

Predstavljanje poslovnih slučajeva na FET-u (N. LAZAREVIĆ)
Predstavljanje poslovnih slučajeva na FET-u (N. LAZAREVIĆ)

U dvorani pulskog Fakulteta ekonomije i turizma, predstavljanjem poslovnih slučajeva, počelo je natjecanje Regional Case Study (RCS) u organizaciji Start-up udruge. Natjecatelji su prvi put čuli prezentaciji poslovnih slučajeva, a predstavili su ih predstavnici poduzeća partnera Uniline, Infobip, Agena Marin, Zračna luka Pula, Concrete i Glavani Park.

Prema natječaju, rok za predaju rješenja poslovnog slučaja je 1. prosinac, a prijave natjecatelja su se mogle predati još danas. Natjecatelji stoga imaju nešto manje od mjesec dana da riješe poslovni slučaj poduzeća koje će odabrati. Za svaki poslovni slučaj proglasit će se tri najbolja tima za koje su predviđene novčane i utješne nagrade.

Prije predstavljanja slučajeva, održani su prigodni govori dekanice FET-a, predstavnika Studentskog zbora, Savjeta mladih i HBOR-a koji su natjecateljima poželjeli puno sreće i uspjeha u rješavanju poslovnih slučajeva te izrazili nadu da će im sudjelovanje u natjecanju pomoći pri daljnjem radu ili zaposlenju.

Amel Hadžipašić iz Start-up-a istaknuo je da se na 3. Regional Case Study prijavilo 300 natjecatelja iz cijele Hrvatske što ih iznimno veseli te da je toliki broj prijava nadmašio sva očekivanja. Rekao je da je natjecanje i rad na poslovnim slučajevima polako, ali sigurno postalo prepoznato u zajednici te da se javlja sve više sudionika iz raznih smjerova djelovanja.

Prvi poslovni slučaj koji je predstavljen bio je onaj Zračne luke Pula s temom "Zračna luka Pula u službi Istre". U ovom slučaju natjecatelji bi trebali riješiti kako Zračnu luku prepoznati kao "Istru", odnosno kako da Zračna luka bude prepoznata kao luka koja opslužuje cijelu Istru, kao zračna luka Istre.

Potom je predstavljen slučaj tvrtke Infobip "Kako zaštititi Facebook SMS-om: potencijal SMS-a na području online sigurnosti".

Predstavljeni su nadalje i slučajevi partnera Uniline s temom "Turizam za osobe s posebnim potrebama", tvrtke Agena Marin s temom "Strategija marketinga i prodaje polupodmornica na inozemnim tržištima".

Nadalje, predstavljen je slučaj partnera Concrete s temom "Plasiranje turističkog proizvoda "Kissing Point" u Hrvatskoj i na inozemnim tržištima" te partnera Glavani park s temom "Usavršavanje i promocija teambuilding programa i rođendanskih proslava".

Ovogodišnje izdanje RCS-a dakle ima šest poslovnih slučaja. Nagradni fond je 25 tisuća kuna. (N. S.)


Podijeli: Facebook Twiter