Počele gužve i vožnja kroz šumu znakova


Nakon što je bilo najavljeno da će od 7. prosinca, uz početak izgradnje retencije unutar velikog rotora u Šijani, za prometovanje biti zatvorena i unutarnja traka, to se do srijede navečer nije dogodilo. No sinoć, desetak dana od najave, unutarnja prometna traka oko rotora konačno je zatvorena, a problem je navodno bio u nabavi čak 300-tinjak prometnih znakova koja je kasnila.

A šoping-groznica nije ni počela

Ta šuma znakova konačno je pozicionirana tijekom ponedjeljka, utorka i srijede, te je nova prometna regulacija stupila na snagu. Kako se vozači nose s tolikim brojem znakova, teško je i opisati. I dosad je vožnja rotorom za neke bila teško izvediva, a sada će nekima postati nemoguća misija. Oni vještiji, pak, koji su prije unutarnju traku koristili za ubacivanje između vanjskih vozača, sada su zapeli u problem koji se zove - kolone.

Naime, nepregledne kolone već su danas bile na svim prilazima rotoru, a razlog je upravo nemogućnost bržeg ubacivanja u rotor. Što će tek biti kada započne predbožićna i prednovogodišnja šoping groznica, s obzirom na to da su upravo oko rotora smješteni trgovački centri, teško je i zamisliti. Stoga smo pokušali doznati razmišlja li se uoči blagdana, kada zasigurno i izvođač radova šalje svoje radnike na odmor, ponovno i privremeno otvoriti unutarnju traku. Glasnogovornica Hrvatskih voda uputila nas je na njihovu nadležnu osobu iz Rijeke, ali je ta osoba bila službeno odsutna te smo isti upit uputili i PU istarskoj gdje su nadležne osobe zadužene za davanje suglasnosti na prometna rješenja.

Radovi 18 mjeseci

Valja podsjetiti i na činjenicu da će ovakva regulacija prometa vrijediti narednih 18 mjeseci, odnosno uz zatvorenu unutarnju prometnu traku rotora i odvojak za Ulicu 43. istarske divizije, bit će zatvoreni i svi lijevi, inače dvotračni, prilazi rotoru. Osim neminovnih gužvi koje nas očito čekaju, pogotovo s početkom turističke sezone, mala je utjeha da bi radovi mogli trajati i nešto kraće od 18 mjeseci, kao i činjenica da će se dovršetkom ovih radova riješiti plavljenje čvorišta na ulazu u grad i okolnih površina. Vrijednost ove investicije iznosi 35,87 milijuna kuna, a investitor su Hrvatske vode. Izvođači radova su buzetska Vodoprivreda i zagrebačka Vodotehnika. Nakon izgradnje retencije Grad namjerava urediti rotor dijelom rješenja pulskog dizajnera Deana Skire. (S. ZRINIĆ TERLEVIĆ, snimio M. MIJOŠEK)


Podijeli: Facebook Twiter