Ples na Punta Christu

Isteklo je pravo korištenja fotografije
Isteklo je pravo korištenja fotografije

Psihodelicna, nešto mirnija, ali itekako plesna glazba britanskog kralja deep housea Jimpstera i njegovog zemljaka Chrisa Duckenfielda na Summer Clubu stageu, iznimno rasplesani Cileanac Dandy Jack na Catacombs stageu te sjajni house groove renomiranog njujorškog DJ dvojica Teva Howarda i Jusa Eda u Atrium stageu obilježili su u petak na tvrdavi Punta Christo drugu festivalsku vecer Sirup Nation festivala elektronske glazbe.

U atriju su znacajan doprinos dali i domaci Sergej i Mislav iz zagrebackog kluba Sirup, organizatora festivala. Pod brendom Sirup Nation, u Pulu je stigla selekcija vrhunskih izvodaca plesne glazbe, a sve pod uredivackom palicom spomenutog zagrebackog crewa kluba Sirup, koja cijelom ovom happeningu daje specificni zacin undergrounda, kao što to kroz svoj opus cini vec dugi niz godina.

Dok se montiranjem impozantne video podrške još uvijek dotjerivao glavni Nation Arena stage za udarnu subotnju vecer i DJ set momaka iz megapopularnog Hot Chipa (ali i Ewana Pearsona, legendarnog britanskog house producenta i DJ-a te Levona Vincenta, nove zvijezde njujorške klupske underground scene), 20-ak metara dalje, uz ocit užitak fanova, zaraznu glazbu puštao je Jimpster koji je prošle godine proglašen najboljim svjetskim DJ-em deep housea, a svega 15-metara tunela dijelio ga je s fascinantnim atrijem gdje je mnoštvo zaljubljenika u house plesalo u ritmu Teva Howarda i Jusa Eda, DJ tandema koji je vratio sjaj njujorškom houseu.

Nasuprot koncertima komercijalnih bendova na kojima se izvjestitelj, pored atmosfere i svirke, može držati služeno objavljenih albuma i odslušanih pjesama izvodaca, posve je nezahvalno izvještavati ili, još bolje, recenzirati partyje pa tako i festivale elektronske glazbe. Ako je uopce smisleno verbalizirati groove koji na cak cetiri aktivna floora nije izostao ni prve veceri trodnevnog Nation Sirup festivala.

Najviše se prve veceri plesalo na Catacombs Stageu, gdje su glazbu puštali domaci Alen Sforzina, Bebetto i Sinycal; dok su se u fascinantnom prostoru Atrium Stagea pred raspoloženom publikom zaraznim houseom predstavili DJ-evi BNCKD, Kido Soon, willFling i Friedrich Locke iz renomiranog beckog kluba Pratersauna.

Nešto manje ljudi bilo je na Summer Club Stageu, iako su tu odlican deep house puštali momci iz londonskog Bicepa, a najžešci je house s underground primjesama odzvanjao u jednom od hodnika tvrdave na 4TH Flooru gdje su za glazbu uz engleskog Rufusa bili zaduženi domaci Basta, Dmt i Monotek.

Cetvrtak je, u biti, bio tek "nulti" festivalski dan za zagrijavanje, a pored cetiri aktivna flora još se uredivao glavni floor "Nation Arena Stage" kapaciteta 2.000 ljudi da bi bio spreman za sutrašnje udarne izvodace. Teško da ce publike izostati za nastupa headlinera: sat, dva iza ponoci nastupit ce megapopularni Hot Chip, glavni predstavnik tzv. indietronice, žanra koji je obilježio bendovsku scenu na pocetku novog milenija.

Teško da i krajnje neupuceni u radijskom eteru nisu prošlih godina culi njihov sjajan plesni singl "Ready for the Floor" s treceg albuma "Made in the Dark". Momci iz Hot Chipa - Joe Goddard, Alexis Taylor i Al Doyle - pokrenuli su prije tri godine i projekt DJ seta kojim ce se predstaviti i pulskoj publici.

No, to nije sve. U subotu ce na Punta Christu, premijerno u Hrvatskoj, nastupiti i dva velika svjetska imena - britanski producent i DJ Ewan Pearson (u njegovom su opusu najznacajniji remiksevi, a radio je za Depeche Mode, Royksopp, Mobyja, Franz Ferdinanda, Pet Shop Boys, Goldfrapp, The Rapture, Chemical Brotherse) te Levon Vincent, utjelovljenje nove njujorške underground klupske scene poznate kao "New York Renaissance".

Pored njih, na glavnom flooru, uz domaceg Arszenika, vizualizacijama ce se predstaviti zagrebacki Project Moe koje je prošle godine Hrvatsko dizajnersko društvo ovjencalo nagradom za najbolji interaktivni dizajn povezan s glazbom (Zoran ANGELESKI; snimio Dejan ŠTIFANIC)


Podijeli: Facebook Twiter