Od prošloga vikenda Plava laguna, jedan od najvecih istarskih i hrvatskih hotelijera, promovira se kao Laguna Porec. Obavijest o tome objavljena je na internetskim stranicama kompanije, a kljucno objašnjenje za ovaj iskorak, nakon više od pola stoljeca djelovanja Plave lagune, u kojem je bilo raznih faza pa i udruživanja pod drugim imenima, osvježavanje je identiteta uz vecu promocija Poreca kao turisticke destinacije.
- Iako u poslovnoj komunikaciji ostaje staro ime Plava laguna d.d., kompaniju cemo odsad gostima predstavljati kao Laguna Porec jer smatramo da valja naglasiti i više koristiti ime i imidž Poreca koji je proteklih desetljeca izrastao u atraktivnu i prepoznatljivu turisticku destinaciju, kazao je predsjednik uprave tvrtke Neven Staver.
Novi Lagunin brend menadžment je prošloga vikenda predstavio svim zaposlenicima na prigodnom druženju u hotelu Laguna Materada kada su urucene i zahvalnice lagunašima koji su više od 40 godina u firmi.
Medijska promocija novog brenda, koji zadržava i dosadašnje nazive turistickih podrucja (resorta) Plave i Zelene Lagune, a smještajne kapacitete na sjeveru Poreca objedinjava pod nazivom Materada, najavljena je za naredni cetvrtak. (G. P.)