- Ovo mi je drugi rođendan, kazao je 25-godišnji Miroslav Krivaja iz Pule, pilot koji je u četvrtak oko 18 sati zbog otkazivanja motora cessnom 182 bio prisiljen sletjeti na oranicu nedaleko od konjušnice Medulin, odnosno oko kilometar dalje od sportskog aerodroma u Medulinu. Premda je informacija policije glasila da je pilot prevezen u pulsku Opću bolnicu, Miroslava smo oko 21 sat zatekli u dobrom raspoloženju u društvu oca Jugoslava i prijatelja na medulinskom sportskom aerodromu.
- Nakon što je četvero padobranaca iz aeroklubova Medulin i Krila Istre skočilo s visine od 3.000 metara krenuo sam prema aerodromu. Na visini od oko 300 metara motor je prestao raditi pa sam na brzinu pronašao najbliže sigurno mjesto za slijetanje. Prizemljio sam avion na oranicu, a kako je "rovao" po zemlji tako je puknuo prednji kotač i letjelica teška oko 800 kilograma preko trupa se prevrnula na krov. Nisam ozlijeđen, samo sam malo ogrebao lakat. Nakon nesreće tatu sam nazvao mobitelom pa je došao po mene, kazao je Miroslav koji ima tri godine iskustva u pilotiranju. Njegov otac Jugo, jedan je od četvero padobranaca što su prije nesreće skočili iz cessne.
- Dobro je da Miroslav nije nastojao stići cessnom do aerodroma jer mu to ne bi pošlo za rukom. Brzo se snašao i potražio sigurno mjesto za prinudno slijetanje, inače ne znam što bi bilo, veli on.
Cessnu koju su članovi aeroklubova posudili od jednog kluba u Mađarskoj pronašli smo na oko kilometar udaljenoj oranici nedaleko od konjičkog kluba Medulin, prevrnutu na krov. Pristup sportskoj letjelici bio je međutim ograničen trakom policije koja je ostala osiguravati mjesto događaja do jutra kada je započeo očevid. (Marica KOŠTA)
Hvala vatrogascima!
Na mjestu nesreće sinoć su bili i pulski vatrogasci, premda vatri nije bilo ni traga. No njihova prisutnost dobro je došla našoj novinarskoj ekipi jer smo u mrklom mraku službenim autom upali u prilično dubok jarak koji je bio skriven visokom travom. Trojica vatrogasaca spremno su nam priskočila upomoć i dizalicom podigla ford dok je novinarka podmetala daske pod podvozje. Kad su se prednji kotači ponovno našli u ravnini puta, vožnjom u rikverc ipak smo se uspjeli izvući i obaviti zadatak zbog kojeg smo došli. (M. Ko.)