Peugeot je prošlog tjedna, nakon četiri godine od njegove promocije, predstavio redizajnirano izdanje svoje limuzine 508. Promjene su osim na limuzini provedene i na karavnskoj opciji kao i kod RXH modela.
Iako smo često svjedoci ne pretjeranih zahvata u tim operacijama, peugeot je iznimka tako da redizajnirani 508 ima novu masku, karakterističnu za buduće modele marke, a opremljen je i novom opremom poput dodirnog ekrana, kamere za vožnju unatrag te senzora za praćenje mrtvog kuta. Veći površnim pogledom jasno je kako se značajno promijenio izgled najveće Peugeotove limuzine.
Nova maska osnovni je element stila, okomitija je i sa simbolom marke, lavom u središtu jasan je znak poštovanja prethodnicima iz serije 5. Prednji dio vozila također je prepoznatljiv po svjetlima u visokotehnološkoj stopostotnoj LED izvedbi.
Ono gdje se promjene ne pojavljuju stražnji je dio automobila - elegantan, ali ne na razini prednjice. Unutrašnjost je vrlo raskošna, a karakterizira ju francuska elegancija. Svakako i svi ugrađeni materijali zadovoljavaju karakteristike limuzine. Zahvaljujući uvođenju dodirnog ekrana, promjenila se i središnja konzla - nestali su brojni "dugmići", a upravljanje svim funkcijama je također jednostavnije.
Ono što također izaziva pažnju, osvježenje je game motora. Uvode se ekonomični i učinkoviti agregati što zadovoljavaju normu Euro 6. Tako je, primjerice, dvolitreni BlueHDi 150 sa 6-brzinskim ručnim mjenjačem te emisijom CO2 od samo 105 g/km najbolja ponuda u segmentu za tu razinu snage motora. Može ga se dobiti i sa snagom od 180 KS, no i navedeni bazni dizelaš može bez problema obavljati svoju funkciju.
Obnovljen je i benzinski agregat, 1,6-litreni ben THP snage 165 "konja" kod kog je značajno smanjena emisija CO2 - u verziji s ručnim mjenjačem iznosi samo 129 g/km što je za benzinski motor u jednoj ne baš maloj limuzini odličan rezultat.
Hodogram dolaska na tržište najveće Peugeotove limuzine govori kako će u kolovozu biti predstavljen na salonima automobila u Moskvi i kineskom Chengduu, zanimljivo - u Kini se prodaje čak 30 posto 508-ice, a zatim i na pariškom Mondialu. Za europsko tržište proizvodit će se u francuskom Rennesu, a za kinesko u Wuhanu. Prodaja će u Europi početi u rujnu 2014. godine, dok se u Hrvatskoj prvi primjerci očekuju u listopadu ove godine.