Bez većih iznenađenja u odnosu na ono što pratimo već duže od godine, ovih je tolih ljetnih mjeseci predstavljena definitivna verzija druge generacije Peugeota 308. Preokret u odnosu na prijašnju generaciju je velika, sveobuhvatna, mogli bismo čak istaknuti da je prijašnji stil do kraja napušten. Štoviše, kod ove generacije 308, osim što se jasno uvelike naslanja na vrlo popularni 208, mogli bismo skoro ustvrditi da se po mnogim elementima naslanja na 307 nego na stvarnog prethodnika. Ma kako bilo - preokret je napravljen u jako dobrom smjeru.
Izgled automobila je vrlo moderan, s apsolutno jasnim odmakom prema luksuzu. Uostalom znano je kako Peugeot želi značajno podignuti kvalitetu, kako se sa svim svojim modelima zapravo nalazi na svojevrsnom "premium putu". Ta je nakana još izraženija u unutrašnjosti gdje su se jako sretno povezali vrhunska estetika i kako se čini - sasvim kvalitetni materijali.
Dimenzijama - dužina 4253 mm, širina 1804 te visina 1457 mm uz 2620 mm međuosovinskog razmaka - 308 se nije pomaknuo iz klase. No unatoč standardnim dimenzijama, 420 litara volumena u osnovnom izdanju prtljažnika sasvim je respektabilna brojka.
Motore što donosi 308 možemo nazvati vrlo raznovrsnima i nadasve tehnološki naprednima. Tri su benzinca: 1.2 VTi snage 82 KS, 1.6 THP sa 125 "konja" te kao vrhunac benzinske ponude u ovom trenutku - 1.6 THP sa 156 KS.
Dizelaši su znani 1.6 HDi sa 92 KS te njegova snažnija verzija sa 116 "konja". Bazni motori donose mjenjače sa samo pet stupnjeva prijenosa, što je vjerojatno ustupak što je niže mogućoj cijeni, dok kod svih ostalih pronalazimo primjereniju opciju sa šest "brzina".
Premijera Peugeota 308 zakazana je za 11. rujna, pretpostavljamo da se neće zbog datuma pojaviti ma kakva negativna simbolika, u Frankfurtu, a početak prodaje, pa tako i u Hrvatskoj, u listopadu. Cijene su za sada nepoznate no prema nekom iskustvu možemo se nadati kao bi start mogao biti negdje između 110 i 120 tisuća kuna. (E. PRODAN)