Peugeot je uoci svjetske premijere na pariškom autosalonu koji se održava u rujnu ove godine predstavio potpuno novi 301, a s njim i novi, pojednostavljeni sustav oznacavanja modela.
Naime, svi modeli s lavicem na nosu ubuduce ce nositi nulu u sredini, dok ce na kraju oznake stajati "1" ili "8", ovisno o tome da li je rijec o novom modelu ili nasljedniku. Takoder, jedinica na kraju oznake upucuje na to da je model namijenjen tržištima u ekspanziji.
Što se same 301-ice tice, informacija je malo, no saznajemo kako je rijec o kompaktnoj limuzini brojnih aduta. Krasi je moderan dizajn, inspiriran modelima 208 i 508, ekonomicni motori, prostrana kabina, najveci prtljažnik u segmentu te bogata oprema.
Motorizaciju ce predstavljati tri motora, benzinci 1.2-litreni trocilindricni VTi snage 71 KS i 1.6-litreni VTi od 115 "konja", te jedan dizelaš - 1.6-litreni HDi snage 92 KS. Benzinski motori bit ce dostupni uz rucni ili automatski mjenjac, dok ce se dizelski stroj spajati iskljucivo s rucnim mjenjacem.
Peugeot 301 proizvodit ce se u španjolskom Vigu, a na tržištu ga možemo ocekivati u studenom ove godine, najprije turskom, a potom i na podrucju središnje i istocne Europe. (K. T.)