Mišićavi oblici Peugeot 2008 DKR slute na čistokrvnu, ali istodobno i divlju zvijeri, te u svakom slučaju zorno prikazuju snažnu želju za uspjesima tog sportskim nadmetanjim prenamijenjenog crossovera. Za upravljačem tog automobila, konstruiranog za posebnu namjenu, Carlos Sainz i Cyril Despres branit će boje momčadi Team Peugeot Total na reliju Dakar idućeg siječnja.
Nakon vijesti da su Peugeot, Red Bull i Total odlučili udružiti snage u reliju Dakar 2015. godine, predstavljen je automobil s kojim će se momčad suočiti s novim izazovom. Peugeot 2008 DKR nepogrešivo podsjeća na cestovni crossover, ali mišićavijih linija i većih proporcija posebno prilagođenih izazovu koji je pred njim. Linije su plod bliske suradnje stručnjaka u Peugeot dizajnerskom centru i odjelu za dizajn Peugeot Sporta, a sličnost pridošlice sa serijskom inačicom iznimna je. Peugeot 2008 DKR mnogo je više od dizajnerskog hira. Konstruktorski tim Peugeot Sporta u vrlo je ranoj fazi razvoja morao odgovoriti na temeljno pitanje u pogledu pogona nove zvijeri: pogon na sva četiri ili dva kotača?
- Proveli smo dubinsku analizu već postojećih rješenja u svijetu cross-country relija i usporedili prednosti različitih rješenja. Na kraju smo se odlučili za pristup vrlo različit od pristupa konkurencije. S obzirom na mogućnosti pogona na dva kotača u terenskoj vožnji i sposobnosti vožnje na pijesku, na kraju smo se odlučili za to rješenje. To nam je omogućilo postavljanje većih kotača i korištenje prednosti većeg hoda ovjesa: 2008 DKR koristi Michelinove gume promjera 37-inča (gotovo 94 cm)!
Od rujna 2013. do siječnja 2014. bliska suradnja rezultirala je spektakularnim konačnim izgledom 2008 DKR-a, različitim od elemenata koji se uobičajeno povezuju s cross-country relijem. Carlos Sainz, koji se već sedam puta natjecao na reliju Dakar u bojama Red Bulla u automobilima s pogonom na dva ili sva četiri kotača, potpuno je svjestan tehničkih ograničenja povezanih sa zahtjevnim južnoameričkim etapama.
- Načelo razvoja 2008 DKR-a velik je odmak od uobičajenog i uključuje mnoge nove zamisli. Krajnji rezultat ne nalikuje nijednom automobilu s pogonom na dva kotača. Nakon što sam posljednja dva Dakara odvozio u automobilima s pogonom na dva kotača, uvjeren sam da je to rješenje koje može donijeti pobjedu. Da, zahtijeva pomno dizajniran automobil za sve vrste terena s kojima se susrećemo na tom reliju, ali znam da Peugeot Sport ima potrebno znanje, tehnologiju i sredstva da uspješno savlada taj izazov za sve članove momčadi, tvrdi Sainz.