Izložbom pastelnih radova u dvije medulinske galerije, Blok 11 i Loža, medulinski likovni umjetnik Renato Percan još se jednom predstavio publici u svojoj prepoznatljivoj crtackoj maniri. Vlasnik dviju monografija, dokumentarnog filma, a odnedavno i pocasni gradanin Medulina, pred brojnom publikom izložio je radove nastale proteklih petnaestak godina u tehnici pastela.
- U 19. i 20. stoljecu umjetnici više ne oponašaju stvarnost, vec se trude stvarati svoju osobnu stvarnost. Duh Percanovih radova upravo je imaginacija u kojima dominiraju likovi iz mašte, rekao je filozof Milan Polic prilikom otvorenja.
- Percanova samoizabrana opcija figuracije vjecno se trga izmedu Erosa i Thanatosa, iako ovi pasteli odaju njegovu nježnost i suptilnost zrele dobi, kazala je povjesnicarka umjetnosti Gorka Ostojic Cvajner na kraju ceremonije otvorenja i napomenula da je obveza buduceg galerijskog prostora skrb o Renatovim djelima.
Umjesto uvriježenog crteža tušem, perom ili olovkom Percan se ovoga puta predstavio pastelom, možda i najslikarskijom tehnikom od ovih inace crtackih alata. Kombinacijom akademizma i fantazmagoricnih nadrealistickih scena obojanim gotovo maniristicki jarkim bojama, a sve suptilno, finim i odrješitim sfumatom sigurne ruke, medulinski umjetnik ilustrira svoje vizije.