Passat CC - elegantan i štedljiv

Isteklo je pravo korištenja fotografije
Isteklo je pravo korištenja fotografije

Promjene koje su zahvatile Volkswagenov passat, jedan od najpopularnijih srednjoklasnih limuzina svih vremena, ovih su se dana ocitvale i na njegovoj coupe, CC (comfort coupe ) izvedenici. Maska je temeljito promijenjena, a obliji su oblici ustupili mjesto oštrijim rezovima i pravilnim bridovima.

Kod passata CC to je rezultiralo djelom još znacajnijim uozbiljenje, ali i dodatnim usmjeravanjem prema luksuznim vodama. Snažan je i prednji odbojnik, a straga nailazimo na velika svijetla i opet dominantni, masivni odbojnik.



Luksuzni passat dodatno je oplemenio unutrašnjost i opremu, a proširena je i lista motora s kojima se isporucuje. Složen u konfiguraciji s cetiri sjedala, CC ima povece dimenzije.

Dužina mu je 4802 mm, širina 1855 a visina 1417 mm. Meduosovinski razmak se protegnuo do velikih 2711 mm, a prtljažnik s 532 litre ide u red vecih. Jasno, zbog trovolumenskog oblika i nešto manjeg ulaza, veliki volumen je ipak limitiran u iskorištavanju.



Passat CC trenutno dolazi s cetiri motora dok je najsnažniji benzinac - 3,6 litara i 300 KS - tek u planu. Dizelaš s 2 litre zapremine ima 140 ili 170 KS a benzinci su iz popularne TSI serije što iz manje kubikaže isporucuje veliku snagu. Dakle, 1,8 litara i 160 KS ili 2 litre s 210 konja.

Vjerojatno ce najtraženiji biti najmanji dizelaš što zahvaljujuci niskoj potrošnji i emisiji CO2 od samo 125 g/km - što je za jedan ovako veliki, 1,5 tona težak automobil ubrzanja od 0 do 100 km/h od 8,6 sekundi izvanredan rezultat - zadovoljava iznimno striktne Euro 6 norme. U ponudi je sa 6-stupanjskim rucnim mjenjacem, ali i s DSG automatikom.



Cijena u odnosu na klsicni passat s istim motorom može biti viša od 25 pa i do 35 tisuca kuna. Razlog je dakako u obliku automobila, ali i u cinjenici da su paketi opreme kod CC ne poznaju bazne verzije koje pronalazimo kod obicnog passata. Primjerice, CC serijski dolazi s dvostrukim xenon svijetlima, a sjedala su ili obucena u kožu ili alkantaru.

Na kraju, necemo pogriješiti ustvrdimo li da je passat CC apsolutni konkurent njemackim premium automobilima iste klase, odnosno podklase, a zna li se da mu je cijena pedeset pa i više posto niža od njih - prigodom izbora ne bi trebalo pretjerano "razbijati glavu". Kao što to uostalom nije cinilo ni 270 tisuca kupaca koji su se od 2008. godine vezali uz passat CC.

Na europskom, ruskom ili americkom tržištu na koje i odlazi najveci broj komada passat CC vec je u ponudi, a Kinezi ce na njega morat pricekati još godinu dana.


Podijeli: Facebook Twiter