Krajem travnja bit će obnovljeno zapadno krilo bivšeg hotela Park na Verudeli, budućeg Park Plaza Arena pulskog hotelijera Arenaturista. Naime, radovi na ovom hotelu, koji je izgrađen 1963. godine, polako se privode kraju budući da je krajem svibnja zakazano njegovo otvaranje. Stoga sada na gradilištu ima, ovisno o danu, između 150 i 170 radnika koji postavljaju keramiku, električne instalacije, gipsane ploče… Riječ je o radnicima građevinske tvrtke Kvantum iz Čakovca te njihovim kooperantima iz tvrtke Radnik iz Križevaca.
Visoke tri zvjezdice
Radi se o cjelovitoj obnovi ovog pulskog hotela vrijednoj 45 milijuna kuna kojom će hotel dobiti visoke tri zvjezdice, više kapaciteta te novu spa i wellness zonu koja dosad nije postojala. U odnosu na stari objekt, novi će biti veći za oko tisuću kvadrata, upravo zbog nadogradnje spa zone te novih soba i suitova na zapadnom dijelu krova, od kojih će dva na samim rubovima krila biti najluksuzniji s whirpoolima na terasama.
Da podsjetimo, trenutni kapacitet od 147 smještajnih jedinica povećat će se na 175 jedinica, i to upravo zahvaljujući podizanju kata na zapadnom krilu. Ujedno, povećava se terasa restorana te se kompletno preuređuje vanjski bazen sa sunčalištem.
Dosad je u unutrašnjost objekta odrađeno 80 posto poslova, a prije desetak dana počela je i obnova fasade. Također, radovi na rekonstrukciji vanjskog bazena su u punom jeku.
Usmjereni na mlade obitelji
Ovom investicijom hotelijerska tvrtka Arenaturist neće podignuti zvjezdice, već će Park ostati na tri zvjezdice, jer pojedine sobe svojom kvadraturom ne udovoljavaju kriterijima pravilnika o kategorizaciji za četiri zvjezdice. Međutim, opremljenost i kvaliteta usluge odgovarat će onima sa četiri zvjezdice. Što se tiče opremanja, koje će uskoro početi, koristit će se namještaj domaćih proizvođača, a pokaznu sobu je opremila tvrtka Prima. U obzir su uzeli i ponudu tvrtke Di Čazma koja oprema i druge hotele na Jadranu. Dizajn interijera i arhitektonska rješenja povjerena su poznatom arhitektonskom studiju Scott Brownrigg iz Londona koji je zaslužan i za izgled Histrije koja je obnovljena prije tri godine.
Što se tiče cijena, kako nam je svojedobno rekla direktorica prodaje i marketinga ove hotelske kuće Manuela Kraljević, one će u odnosu na lani ovisno o sezonama biti više za 15 do 25 posto. Opredijelili su se za posebnu tržišnu nišu, a to su mladi urbani ljudi koji traže nove moderne hotele te mlade obitelji više platežne moći. Nadaju se da će im pretežita klijentela biti iz Skandinavije, Italije, Slovenije i bližih tržišta. (Barbara BAN, snimio Dejan ŠTIFANIĆ)
OPŠIRNIJE U TISKANOM IZDANJU