Znacajan rast prodaje automobila u Kini ove je godine rezultirao neobicnim dostignucem za Toyotu. Naime, dok je najveci svjetski proizvodac automobila na svijetu zabilježio dramatican pad prodaje na globalnom tržištu, po prvi put do sada Toyota je prodala manje automobila u Japanu nego u ostatku Azije.
Toyota je u prvih jedanaest mjeseci prošle godine prodala 1.354.000 vozila u Aziji, što je rast od 4,5 posto u odnosu na 2008, dok je istovremeno na japanskom tržištu zabilježila prodaju od 1.256.000 vozila.
Samo je Kina za Toyotu ostvarila rast prodaje od cak 20,7 posto. Japanci su najbrže rastucem gospodarstvu uspjeli prodati 622.000 automobila, a iduce godine u Toyoti ocekuju premašivanje brojke od 700.000 prodanih vozila u Kini.
Unatoc ovim pretumbacijama, SAD i dalje ostaje najvažnije Toyotino tržište. Ondje je Toyota prošle godine prodala cak 1.770.000 vozila.