Novi boxster službeno ce debitirati na autosalonu u Ženevi pocetkom ožujka.
Premda ne raspolažemo svim podacima, poznato je da je novi automobil širi od prethodnika s dužim meduosovinskim razmakom i kracim prevjesima.
Boxster je takoder dobio aluminijsku umjesto celicne karoserije, što bi trebalo primjetno sniziti ukupnu masu.
Novosti ne manjka ni pod poklopcem. Iza vozacevih leda moguce je odabrati jedan od dva benzinska šesterocilindricna boksera s direktnim ubrizgavanjem. Manji, 2,7, razvija 10 KS više od prethodnika, odnosno 265 KS, dok veci iz 3,4-litrenog obujma izvlaci 315 KS, 5 KS više nego prije.
To je dovoljno da slabiji dosprinta do stotke za desetinku sekunde brže od prethodnika, odnosno ravno pet sekundi, dok ce snažnijem za isto trebati tek 4,7 sekundi.
Šesterobrzinski rucni mjenjac standardni je dio opreme, dok se sedmerobrzinski automatizirani prijenos s dvije spojke dobiva uz nadoplatu. Kao dodatna oprema nudi se i paket Sport Chrono koji ukljucuje elemente poput diferencijala s ogranicenim proklizavanjem i sustava vektoriranja okretnog momenta.
Što se tice dizajna, on je klasicno poršeovski - ziheraški i diskretno unaprijeden. Automobil je dobio potpuno novi izgled prednjeg i stražnjeg kraja, bocnog profila i unutrašnjosti, no istovremeno nema zabune da je rijec o boxsteru.