Nakon što su na internetu osvanule prve fotografije najsnažnijeg A4, Audi je odlucio izbaciti sve karte iz rukava.
Nijemci su odlucili ne mijenjati previše provjerenu formulu. Pod poklopac su ponovno nagurali 4,2-litreni V8 koji bez prednabijanja razvija 30 KS više od prethodne inkarnacije, odnosno 450 KS pri 8.250 o/min te 430 Nm izmedu 4.000 i 6.000 o/min.
Snaga se na sva cetiri kotaca prenosi putem sedmerostupansjkog automatiziranog mjenjaca s dvije spojke, a quattro pogon je kalibriran kako bi rasporedivao snagu u omjeru 40:60 u korist stražnje osovine, dok je u pojedinim situacijama elektronski sustav sposoban preusmjeriti do 70 posto snage na prednje kotace.
Sprint do stotke traje 4,7 sekundi, maksimalna brzina standardno iznosi 250 km/h, odnosno 280 km/h bez elektronske blokade, a prosjecna potrošnja deklarirana je na 11 litara na stotinu kilometara u kombiniranom ciklusu.
Novi RS4 inicijalno je predstavljen kao karavan, no u dogledno vrijeme docekat cemo i limuzinu. Automobil je dobio unaprijedenu šasiju te ovjes koji mu smanjuje odstojanje od tla za 20 mm u odnosu na standardni A4, a tu je i novi elektricni servo. Nove kocnice sad mjere 365 milimetara u promjeru, dok su uz nadoplatu dostupne 380-milimetarske keramicke.
Pomalo ludo zvuci podatak da prtljažnik RS4 avanta nudi zapreminu od 1.430 litara s preklopljenom stražnjom klupom.
Službena premijera automobila najavljena je za autosalon u Ženevi, a RS4 bi se u prodaji trebao pojaviti ove jeseni s preporucenom cijenom od 76.600 eura.